Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10041
Назва: Психологічна безпека особистості курсантів та студентів НУЦЗУ
Автори: Тарадуда, Дмитро Віталійович
Тороповська, Лариса Володимирівна
Богданова, Ірина Євгеніївна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2019
Бібліографічний опис: Information and Innovation Technologies in the Life of Society: Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts
Серія/номер: Monograph 28;
Короткий огляд (реферат): A theoretical overview of the security problems of modern people. This article analyzes such definitions as security, social security, psychological security, personal safety and security in the educational environment. In the work, a psychological safety of an educational process at the university is considered as a state of protecting the student from threats to his dignity, mental well-being and a positive world view. According to the author, the main reason for the active introduction of the concept of “educational environment” in the psychology of education is a change in the initial foundations of building modern educational technologies. We are talking about what is happening at present: about a change in educational paradigms, those initial didactic and psychological foundations on which the content and teaching methods that are characteristic of this educational technology are built; changing learning objectives, changing perceptions about the development of students' abilities in the learning process.
Опис: Проблема психологічної безпеки в сучасному світі відноситься до однієї з найбільш актуальних, що зумовлено впливом численних чинників, що порушують стан психологічної безпеки та психологічної захищеності особи. Поняття «психологічна безпека освітнього середовища» розглядається як стан цього середовища, що створює захищеність, сприяюче задоволенню потреб в особистісно-довірчому спілкуванні, що забезпечує психічне здоров'я включених до неї учасників. Психологізація освітнього середовища з метою збереження та зміцнення здоров'я її учасників, створення в освітній установі безпечних умов праці і навчання, захист від усіх форм дискримінації можуть виступати альтернативою агресивності соціального середовища, психоемоційному та культурному вакууму, наслідком яких є зростання соціогенних захворювань. Важливою умовою зниження числа стресових ситуацій у педагогічній практиці
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10041
ISBN: 978-83-955125-3-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mono 28.pdfКолективна монографія16,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.