Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Л. М.-
dc.contributor.authorКалиновський, Андрій Якович-
dc.contributor.authorВасильєв, С. В.-
dc.contributor.authorСемків, О. М.-
dc.contributor.authorБолібрух, Б. В.-
dc.date.accessioned2020-01-15T08:16:38Z-
dc.date.available2020-01-15T08:16:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКуценко Л.М. Модель підвіски з двома вантажами для компенсації вертикальних коливань візка при русі по шляху синусоїдального профілю / Куценко Л.М., Калиновський А.Я., Васильєв С.В., Семків О.М., Болібрух Б.В. // Зб. наук. праць «Проблеми надзвичайних ситуацій». – Харків : НУЦЗУ, 2019. - Вип. 1(29). – С. 139-151.ru_RU
dc.identifier.issn2524-0226-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10441-
dc.description.abstractРозглянуто експериментальну схему підвіски для перевезення вибухонебезпечних вантажів в умовах бездоріжжя. Підвіска запропонована для автомобільного причепа. Запропонована конструкція підвіски – трьохпружинна з двома компенсаційними вантажами. Задачу розв'язано у ідеалізованій постановці. Обмеження прийняті у роботі: візок одноколісний, колесо рухається по шляху синусоїдального профілю, швидкість постійна. Мета – забезпечити нерухомість корпусу одноколісного візка у вертикальному напрямку. Розв'язок одержано за допомогою рівнянь Лагранжа другого роду і підтверджено комп'ютерними анімаціями процесу руху. Вирішені задачі: В результаті проведених досліджень вирішені наступні задачі: розроблено принципову схему одноколісної трьохпружинної підвіски візка з двома компенсаційними вантажами, що дозволило провести її дослідження за допомогою лагранжевої механіки; складено та розв’язано систему диференціальних рівнянь Лагранжа другого роду для опису руху пружин, важелів та мас вантажів як елементів конструкції; за допомогою розв’язання системи диференціальних рівнянь Лагранжа другого роду було визначено множину значень параметрів конструкцій підвіски, які б забезпечили допустимі коливання її елементів, спрямовані на гасіння коливань від колеса; підібрано параметри конструкції так, щоб забезпечити нерухомість корпусу візка у вертикальному напрямку за умови, що колесо рухається по шляху з профілем синусоїди; за допомогою комп’ютерної анімації продемонстровано геометричну модель взаємних розташувань елементів конструкції в процесі гасіння коливань від колеса. Наведена геометрична модель потребує подальших досліджень для її наближення до реальної конструкції. У якості напрямків подальших досліджень планується обрати випадки несинусоїдального профілю шляху, та забезпечення плавності ходу транспортного засобу з врахуванням горизонтальних коливань.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectпідвіска візкаru_RU
dc.subjectлагранжіанru_RU
dc.subjectрівняння Лагранжа другого родуru_RU
dc.subjectкомпенсаційні вантажіru_RU
dc.titleМодель підвіски з двома вантажами для компенсації вертикальних коливань візка при русі по шляху синусоїдального профілюru_RU
dc.title.alternativeSUSPENSION MODEL WITH TWO CARGOES TO COMPENSATE FOR VERTICAL VIBRATION OF THE TROLLEY WHEN MOVING ALONG THE SINUSOIDAL PROFILEru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11kucenko.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.