Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10498
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глібко, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Максимова, Марія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-20T09:56:28Z | - |
dc.date.available | 2020-01-20T09:56:28Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier.issn | 2415-8151 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10498 | - |
dc.description.abstract | В роботі проведено стислий аналіз ситуації, що склалася в області створення програмної продукції, що має графічну візуальну складову. Запропоновано і обґрунтовано необхідність введення в систему підготовки фахівців в області інформаційних технологій (ІТ) дисципліни, спрямованої на знайомство з основами художнього проектування. Це дає можливість студентам набути початкових знань в області теорії композиції та сформувати вміння і навички для побудови гармонійних композиційних рішень при розробці віртуальної продукції, що містить графічну складову або повністю базується на ній. У подальшому набуті знання, вміння і навички отримують розвиток при вивченні таких дисциплін, як «Комп'ютерна графіка та WEB-дизайн», «WEB-технології», «Створення спеціальних ефектів в тривимірній графіці», «Геометричне моделювання», «Графіка в мобільних пристроях» та ін. Вивчення запропонованої дисципліни дозволяє уникнути грубих, з точки зору художнього сприйняття, помилок при проектуванні Інтернет ресурсів, розробці інтерфейсів програмних додатків, моделей і сцен для комп'ютерних ігор, а також їх програмної реалізації. Запропоновано тримодульна система побудови ознайомчої дисципліни «Основи композиції у віртуальному середовищі», що включає блок теоретичного матеріалу у вигляді лекційного курсу, лабораторний практикум у векторному просторі та комплект самостійно виконаних робіт в рамках запропонованої тематики. Розглянуто наповнення кожного модуля і наведено приклади студентських робіт, виконаних відповідно до поставлених завдань. Наведено фрагменти завдань з наступних дисциплін, які потребують умінь і навичок роботи з зображеннями, моделями і сценами. При такій підготовці випускники мають ряд переваг в порівнянні з іншими IT фахівцями при працевлаштуванні, оскільки здатні до розробки досить гармонійного візуального ряду і орієнтовані на командну співпрацю з професійними дизайнерами. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 16(2019); | - |
dc.subject | інформаційні технології | ru_RU |
dc.subject | художня композиція | ru_RU |
dc.subject | композиційні властивості | ru_RU |
dc.subject | засоби композиції | ru_RU |
dc.subject | векторні зображення | ru_RU |
dc.subject | растрові зображення | ru_RU |
dc.subject | тематичні завдання | ru_RU |
dc.title | ДИЗАЙН-СКЛАДОВА В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ПРОГРАМІСТІВ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної профілактики в населених пунктах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Maksymova_dizain2019.pdf | 679,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.