Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10565
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Світлична, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Табачик, Інна | - |
dc.contributor.author | Мірошниченко, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-13T11:31:25Z | - |
dc.date.available | 2020-02-13T11:31:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10565 | - |
dc.description | Статтю присвячено особливостям використання психолого-педагогічних засобів для здійснення найбільш ефективних кроків формування у студентів позитивно-дієвого ставлення до власного здоров’я. Метою роботи було здійснення теоретичного аналізу основних психолого-педагогічних засобів профілактики й корекції адиктивної поведінки студентів. Застосовувався комплекс теоретичних (рефлексивний аналіз та узагальнення наукової літератури) й емпіричних (інструментарії математичної статистики) методів, вибір та поєднання яких зумовлені метою й завданнями дослідження. Важливою психолого-педагогічною умовою профілактики адиктивної поведінки студентів є здійснення профілактичного моніторингу, тобто відстеження показників можливих умов та факторів тютюногенного, алкогенного ризику, що передбачає створення відповідного наукового підґрунтя. Необхідною умовою у вирішенні проблем сформованості інтересу до власного до здоров’я у системі ставлень світосприйняття студентів є формування мотиваційного компонента, позитивного відношення до навчальної діяльності та психологічного благополуччя. Особливого значення у ракурсі означеної проблематики набуває психологічний тренінг як засіб перепрограмування моделі управління поведінкою та діяльністю, що вже існує в людини, в цьому разі у підлітків та людей юнацького віку. У програмі тренінгу застосована модель покрокової зміни адиктивної поведінки. Формами соціально-психологічної допомоги в роботі зі студенством є профілактика й корекція когнітивних розладів із використанням вправ та ігор, що засновані на сполученні когнітивних і сугестивних компонентів, корекція емоційно-особистісних порушень тощо. Недостатньо дослідженими залишаються можливості корекції адиктивної поведінки студентів в період навчання в закладах вищої освіти засобами психологічного тренінгу інтегративного типу. Тому практичне значення саме цього комплексу психотерапевтичних технік розширює уявлення про шляхи корекції адикцій у юнацтва через застосування психологічних засобів розвитку позитивно-дієвого ставлення до здоров’я в системі базових відношень особистості. | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.922.8:378 | - |
dc.subject | Юнацький вік | ru_RU |
dc.subject | Студенти | ru_RU |
dc.subject | Профілактика | ru_RU |
dc.subject | Корекція | ru_RU |
dc.subject | Адиктивна поведінка | ru_RU |
dc.subject | Психологічний тренінг | ru_RU |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОДІЄВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я У СТУДЕНТІВ | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Херсон.pdf | 814,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.