Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11200
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слепужніков Є.Д. | - |
dc.contributor.author | Лісняк А.А. | - |
dc.contributor.author | Фідровська Н.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-15T07:30:40Z | - |
dc.date.available | 2020-07-15T07:30:40Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-26 | - |
dc.identifier.citation | Piattaforma scientifica europea | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-88-31277-17-4 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11200 | - |
dc.description.abstract | Як показую практика, в деяких випадках кранове обладнання, а саме кранові ходові колеса не мають необхідної довговічність і зносостійкості під час їхньої роботи [1]. Зменшення їх довговічності приводе до підвищення ремонтних витрат і збільшення простоїв крана, які досягають для мостових кранів до 10-12% загального часу простоїв. Витрати, які пов’язані з заміною і відновленням ходових коліс, складають 15-17% від вартості ремонту всього крана. Порівняльна вартість відновлення колеса крана в порівнянні з вартістю нового складає: - по колесу діаметром 800 мм. ремонт однієї реборди – 22%, поверхні кочення – 44%, поверхні кочення і двох реборд 62 – 75%. - по колесу діаметром 900 мм. ремонт двох реборд 22 – 36%, поверхні кочення і двох реборд 45 – 50%. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Piattaforma scientifica europea | ru_RU |
dc.title | ІСНУЮЧІ МЕТОДИ ПІДВІЩЕННЯ ДОВГОВІЧНОСТІ ХОДОВИХ КОЛІС МОСТОВИХ КРАНІВ | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез Верона (Італія).pdf | 4,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.