Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлепужніков Є.Д.-
dc.contributor.authorЛісняк А.А.-
dc.contributor.authorФідровська Н.М.-
dc.date.accessioned2020-07-15T07:30:40Z-
dc.date.available2020-07-15T07:30:40Z-
dc.date.issued2020-06-26-
dc.identifier.citationPiattaforma scientifica europearu_RU
dc.identifier.isbn978-88-31277-17-4-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11200-
dc.description.abstractЯк показую практика, в деяких випадках кранове обладнання, а саме кранові ходові колеса не мають необхідної довговічність і зносостійкості під час їхньої роботи [1]. Зменшення їх довговічності приводе до підвищення ремонтних витрат і збільшення простоїв крана, які досягають для мостових кранів до 10-12% загального часу простоїв. Витрати, які пов’язані з заміною і відновленням ходових коліс, складають 15-17% від вартості ремонту всього крана. Порівняльна вартість відновлення колеса крана в порівнянні з вартістю нового складає: - по колесу діаметром 800 мм. ремонт однієї реборди – 22%, поверхні кочення – 44%, поверхні кочення і двох реборд 62 – 75%. - по колесу діаметром 900 мм. ремонт двох реборд 22 – 36%, поверхні кочення і двох реборд 45 – 50%.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherPiattaforma scientifica europearu_RU
dc.titleІСНУЮЧІ МЕТОДИ ПІДВІЩЕННЯ ДОВГОВІЧНОСТІ ХОДОВИХ КОЛІС МОСТОВИХ КРАНІВru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез Верона (Італія).pdf4,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.