Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоснюк, Валерій Федорович-
dc.contributor.authorОлефір, Валерій Олександрович-
dc.date.accessioned2020-10-01T11:44:26Z-
dc.date.available2020-10-01T11:44:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПсихологічний часопис : науковий журнал / за ред. С.Д. Максименка. ‒ № 4. ‒ Вип. 6. ‒ Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2020. ‒ с. 169-184 с.ru_RU
dc.identifier.otherDOI (Issue): https://doi.org/10.31108/1.2020.6.4-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11328-
dc.description.abstractМетою даної роботи було вивчення впливу взаємодії вимог освітнього середовища (навчального навантаження, зрозумілості вимог та адекватності завдань) та особистих ресурсів (самоефективності, сам оконтролю, оптимізму та життєстійкості) на академічне вигоряння студентів університету. На основі результатів крос-секційного дослідження було проведено моделювання структурними рівняннями із взаємодією латентних змінних. Результати дослідження показали, що сприймані вимоги освітнього середовища, які в дослідженні розглядалися як антецеденти стресу, були позитивно та статистично значуще пов’язаними з академічним вигорянням. Особисті ресурси мають системну організацію і на рівні емпіричних показників утворюють фактор другого порядку – інтегральний особистий ресурс. Було встановлено, що розмір ефекту взаємодії вимог освітнього середовища та інтегрального особистісного ресурсу на академічне вигоряння є статистично значущим. Він проявляється у тому, що студенти із більш високим інтегральним особистісним ресурсом менш схильні до академічного вигоряння. Тобто інтегральний особистий ресурс – це буфер, що пом’якшує вплив факторів освітнього середовища на академічне вигоряння.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherІнститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук Україниru_RU
dc.relation.ispartofseries№ 4, Вип. 6;-
dc.subjectвимоги освітнього середовищаru_RU
dc.subjectособисті ресурсиru_RU
dc.subjectакадемічне вигорянняru_RU
dc.titleВзаємодія вимог освітнього середовища та особистісних ресурсів в прогнозуванні академічного вигорянняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
938-Текст статті-1202-1-10-20200505.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.