Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2020-11-23T11:16:53Z-
dc.date.available2020-11-23T11:16:53Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationВісник Національного університету цивільного захисту України : зб. наук. пр. – Х. : Вид-во НУЦЗУ, 2020. – Вип. 2 (13). – С 24-36. – (Серія "Державне управління").ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11539-
dc.description.abstractДана стаття присвячена визначенню підходів на державному рівні до підвищення ефективності системи вищої освіти в Україні в рамках інтеграції вітчизняної освіти до європейського освітнього простору. Автор вказує на існуючі аспекти досягнення ефективності в системі вищої освіти, відзначаючи їх особливості, характерні риси та способи впливу на освітню сферу. Автор приходить до висновку, що ефективність вищої освіти багатостороння категорія, яка включає як економічну, так і соціальну складові.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.relation.ispartofseries2/13;-
dc.subjectсистема вищої освітиru_RU
dc.subjectефективність державного управлінняru_RU
dc.subjectмодернізація, стратегія розвиткуru_RU
dc.subjectреформування системи вищої освітиru_RU
dc.titleТеоретичні основи підвищення ефективності системи вищої освіти на державному рівніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VDU13.pdf6,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.