Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11694
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шароватова О.П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-30T11:15:33Z | - |
dc.date.available | 2020-11-30T11:15:33Z | - |
dc.date.issued | 2020-09 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2020 р. / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ; за заг. ред. В. П. Кравця, О. М. Кікінежді. Тернопіль : ТНПУ, 2020. 288 c. С.70-72. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16221. | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-617-595-103-3 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11694 | - |
dc.description.abstract | Актуалізовано питання ґендерної рівності, її теоретичного аспекту, особливостей вітчизняних освітніх практик у цьому контексті. Наголошено, що, не дивлячись на певну змістовність заходів, що реалізуються, впровадження ґендерного підходу в освітніх практиках сектору безпеки і оборони поки що залишається недостатньо результативним у частині розширення навчальних програм та/чи створення нових ґендерних курсів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Тернопіль : ТНПУ, 2020. | ru_RU |
dc.subject | Гендерна рівність, ґендерний підхід, освітні практики сектору безпеки і оборони | ru_RU |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРУВАННЯ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ ДО СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шароватова О.П. ТНПУ ім.В.Гнатюка 2020.pdf | 431,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.