Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШароватова О.П.-
dc.date.accessioned2020-11-30T11:15:33Z-
dc.date.available2020-11-30T11:15:33Z-
dc.date.issued2020-09-
dc.identifier.citationСучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2020 р. / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ; за заг. ред. В. П. Кравця, О. М. Кікінежді. Тернопіль : ТНПУ, 2020. 288 c. С.70-72. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16221.ru_RU
dc.identifier.isbn978-617-595-103-3-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11694-
dc.description.abstractАктуалізовано питання ґендерної рівності, її теоретичного аспекту, особливостей вітчизняних освітніх практик у цьому контексті. Наголошено, що, не дивлячись на певну змістовність заходів, що реалізуються, впровадження ґендерного підходу в освітніх практиках сектору безпеки і оборони поки що залишається недостатньо результативним у частині розширення навчальних програм та/чи створення нових ґендерних курсів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТернопіль : ТНПУ, 2020.ru_RU
dc.subjectГендерна рівність, ґендерний підхід, освітні практики сектору безпеки і оборониru_RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРУВАННЯ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ ДО СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПИТАНЬ БЕЗПЕКИru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шароватова О.П. ТНПУ ім.В.Гнатюка 2020.pdf431,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.