Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшакова, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-05-31T19:27:45Z-
dc.date.available2017-05-31T19:27:45Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПроблеми екстремаль-ної та кризової психоло¬гії. Збірник наукових праць. –Вип.6 –Харків, УЦЗУ, 2009 – С. 200 - 211ru_RU
dc.identifier.otherУДК 152.26+152.32-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1170-
dc.descriptionУ статті наведено результати дослідження інтелектуального розвитку студентів різних факультетів УЦЗУ та їх самооцінки, а також показано їх взаємозв'язок. Доведено необхідність і можливість використання отриманих результатів у навчально-виховному процесі з метою більш повного розкриття особистісного та когнітивного потенціалу студентів.ru_RU
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження інтелектуального розвитку студентів різних факультетів УЦЗУ та їх самооцінки, а також показано їх взаємозв'язок. Доведено необхідність і можливість використання отриманих результатів у навчально-виховному процесі з метою більш повного розкриття особистісного та когнітивного потенціалу студентів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectюністьru_RU
dc.subjectмисленняru_RU
dc.subjectрівень розв'язування завданьru_RU
dc.subjectінтелектru_RU
dc.subjectособистістьru_RU
dc.subjectрефлексіяru_RU
dc.subjectсамооцінкаru_RU
dc.titleВзаємозв'язок особистіс-них та пізнавальних компонентів у психіч-ному розвитку студентів УЦЗУru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушакова ПЕКП_2009_06.pdf269,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.