Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.date.accessioned2020-12-08T12:38:40Z-
dc.date.available2020-12-08T12:38:40Z-
dc.date.issued2020-10-27-
dc.identifier.citationЗбірник таз II Всеукраїнської науково-практичної конференції "Службово-бойова діяльність сил сектору безпеки держави: сучасний стан, проблеми та перспективи"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11793-
dc.description.abstractРозглядається питання визначення об’єктивного показника прохідності автомобіля, як на шляхах з твердим покриттям, так і по бездоріжжю. Встановлено, що рівень відповідності навантажувальних та розмірних параметрів шин аварійно-рятувальних автомобілів для руху по грунтам, що деформуються, достатньо об’єктивно характеризується запропонованою величиною, а саме відношенням маси автомобіля, на якому встановлена шина, до об’єму шини.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКафедра тактико-спеціальної підготовки командно-штабного факультету Національної академії Національної Гвардії Україниru_RU
dc.subjectпоказник опорної прохідності, опір котінню, буксування коліс, ступінь пристосовуваності, грунти, що деформуються, показник питомого навантаженняru_RU
dc.titleПоказник пристосовуваності шин для руху по шляхам з твердим покриттям та по бездоріжжюru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез ІІ всеукр. наукТСП НАНГУ 27.10.20_Коханенко.pdf141,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.