Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагайко, Роман В.-
dc.contributor.authorКоханенко, Володимир Богданович-
dc.date.accessioned2020-12-15T13:40:35Z-
dc.date.available2020-12-15T13:40:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної НПК молодих учених "Проблеми та перспективи забезпечення цивільного захисту"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11960-
dc.description.abstractВстановлено, що рисунок протектора здійснює значний вплив на коефіцієнт опору котіння, зношення шини, зчеплення шини з поверхнею дороги. Пропонується під час проектування рисунка протектора шини для пожежних та аварійно-рятувальних автомобілів кривизну та колову жорсткість ребер протектора підбирати таким чином, щоб радіуси кочення їх були рівні між собоюru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.subjectОпір кочення колеса, зношення шини, зчеплення, рисунок протектора, тиск повітря, навантаження на шину, діагональні шини, радіальні шиниru_RU
dc.titleВплив рисунка протектора шини на її зношуваністьru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_1.pdf77,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.