Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПомаза-Пономаренко, Аліна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-12-22T08:34:56Z-
dc.date.available2020-12-22T08:34:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12100-
dc.descriptionThe latest developments demonstrated that the social development in Ukraine and its communities can occur in different scenarios, which are constantly updated due to external and internal factors. It is established that the basis of these scenarios is the reform of decentralization of power. Its main purpose is to form the welfare of an individual citizen of a certain community. Thus, the paper objective is to carry out an overall study of social factors, risks, conflicts and prospects for decentralization of power. It is emphasized that in conditions of uncertainty it is difficult to make accurate assessments of its consequences. However, some social factors, risks, conflicts and prospects of decentralization of power at the regional and local levels are already to some extent clearly defined. It was defened that the following social factors are possible: conservatism of the inhabitants of a particular territory; their unwillingness to change the already established way of life, as well as their unwillingness to change the established order of development of power relations etc. it is justified that these factors are characterized by risk-taking and conflict. They can cause positive and negative consequences. It is determined that the social base of these risks and conflicts is the population of a certain territorial community, among which a significant influence may be exerted by the subregional elite. The functions of state authorities and local self-government bodies in the social sphere have been established, which should be implemented in the conditions of decentralization and the emergence of subject-subject relations. However, in Ukraine in the medium term (3-4 years) we can expect the implementation of such scenarios that directly depend on public policy measures taken by the government in the short term in the social sphere through decentralization reform. It is determined that the optimistic scenario of the state policy of Ukraine should provide of strengthening of social security of the regionsru_RU
dc.description.abstractОстанні події засвідчили, що соціальний розвиток в Україні та її громадах може відбуватися за різних сценаріїв, які постійно уточнюються через дію зовнішніх і внутрішніх факторів. Установлено, що базис цих сценаріїв становить реформа децентралізації влади. Її головною метою є формування добробуту окремо взятого громадянина жителів певної громади. Отже, метою статті є комплексне дослідження соціальні фактори, ризики, конфлікти та перспективи децентралізації влади. Акцентовано, що в умовах невизначеності складно робити точні оцінки її наслідків. Проте деякі соціальні фактори, ризики, конфлікти та перспективи децентралізації влади наслідки на регіональному та місцевому рівнях вже певною мірою окреслюються досить виразно. З'ясовано, що можливі такі соціальні фактори: консерватизм жителів окремо взятої території; їх небажання змінювати вже усталений уклад життя, а так само неготовність змінювати усталений порядок розвитку владних відносин тощо. Обґрунтовано, що ці фактори відзначаються ризикостійкістю та конфліктністю, тобто можуть зумовлювати настання позитивних і негативних наслідків. Визначено, що соціальну базу цих ризиків і конфліктів становить населення певної територіальної громади, серед якого суттєвий вплив може чинити субрегіональна еліта. Установлено функції органів державної влади та місцевого самоврядування у соціальній сфері, які повинні реалізовуватися в умовах децентралізації та виникнення суб'єктно-суб'єктних відносин. Однак в Україні в середньостроковому періоді (3-4 роки) можна очікувати реалізації таких сценаріїв, що прямо залежать від заходів державної політики, які вживаються урядом в короткостроковому періоді в соціальній сфері через реформу децентралізації. Визначено, що за оптимістичного сценарію державної соціальної політики України та реформи децентралізації її влади повинен передбачати зміцнення соціальної безпеки, починаючи з територіальної громадиru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectдецентралізаціяru_RU
dc.subjectдержавна політикаru_RU
dc.subjectсоціальні факториru_RU
dc.subjectризикиru_RU
dc.subjectконфліктиru_RU
dc.subjectперспективиru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.titleДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ В УКРАЇНІ: СОЦІАЛЬНІ ФАКТОРИ, РИЗИКИ, КОНФЛІКТИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЕЦЕНТРАЛИЗАЦИЯ ВЛАСТИ В УКРАИНЕ: СОЦИАЛЬНЫЕ ФАКТОРЫ, РИСКИ, КОНФЛИКТЫ И ПЕРСПЕКТИВЫru_RU
dc.title.alternativeDECENTRALIZATION OF POWER IN UKRAINE: SOCIAL FACTORS, RISKS, CONFLICTS AND PROSPECTSru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stPomaza-Ponomarenko Alina.pdf487,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.