Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12178Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сергієнко, Надія Павлівна | - |
| dc.contributor.author | Тищенко, Анастасія Павлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-12-24T08:02:47Z | - |
| dc.date.available | 2020-12-24T08:02:47Z | - |
| dc.date.issued | 2020-12 | - |
| dc.identifier.citation | Міжнародна науково-практична конференція «СУЧАСНА ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 4-5 грудня 2020 р. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12178 | - |
| dc.description.abstract | Природа міжособистісних відносин в будьяких спільнотах достатньо складна. В них виявляються як суто індивідуальні якості особистості – її емоційні і вольові властивості, інте- лектуальні можливості, так і засвоєні особистістю норми і цінності суспільства. Саме активність особистості, її діяння є найважливішою ланкою в системі міжособистісних відносин. | ru_RU |
| dc.language.iso | uk | ru_RU |
| dc.publisher | Таврійський Національний університет імені В.І.Вернадського | ru_RU |
| dc.subject | емпатія, міжособистісні відносини, процес навчання | ru_RU |
| dc.title | РОЛЬ ЕМПАТІЇ У ФОРМУВАННІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ | ru_RU |
| dc.type | Thesis | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| tnu.in.ua_psyho-ped_Декабрь_2020.pdf | 1,9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


