Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Надія Павлівна-
dc.contributor.authorТищенко, Анастасія Павлівна-
dc.date.accessioned2020-12-24T08:02:47Z-
dc.date.available2020-12-24T08:02:47Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationМіжнародна науково-практична конференція «СУЧАСНА ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 4-5 грудня 2020 р.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12178-
dc.description.abstractПрирода міжособистісних відносин в будьяких спільнотах достатньо складна. В них виявляються як суто індивідуальні якості особистості – її емоційні і вольові властивості, інте- лектуальні можливості, так і засвоєні особистістю норми і цінності суспільства. Саме активність особистості, її діяння є найважливішою ланкою в системі міжособистісних відносин.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТаврійський Національний університет імені В.І.Вернадськогоru_RU
dc.subjectемпатія, міжособистісні відносини, процес навчанняru_RU
dc.titleРОЛЬ ЕМПАТІЇ У ФОРМУВАННІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tnu.in.ua_psyho-ped_Декабрь_2020.pdf1,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.