Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Надія Павлівна-
dc.contributor.authorКирилова, Юлія-
dc.date.accessioned2020-12-24T08:08:28Z-
dc.date.available2020-12-24T08:08:28Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationМіжнародна науково-практична конференція «Психологія в контексті сучасних досліджень проблем розвитку особистості» м. Запоріжжя, 11–12 грудня 2020 р.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12179-
dc.description.abstractВ даний час, не дивлячись на численність досліджень, присвячених проблемі переживання, механізми його виникнення залишаються мало вивченими, що надає негативну дію на виявлення закономірностей управління психічним поляганням в критичній ситуації. Поняття переживання в своєму широкому значенні представляється як будь-яке випробовуване суб'єктом емоційно забарвлене явище дійсності, безпосередньо представлене в його свідомості і виступаюче для нього як подія його життя. Тобто, переживання - це особливе, суб'єктивне, пристрасне відображення, причому відображення не навколишнього предметного світу самого по собі, а світу, узятого у відношенні до суб'єкта, з погляду запропонованих їм (світом) можливостей задоволення актуальних мотивів і потреб суб'єктаru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМіністерство освіти і науки України Класичний приватний університет Кафедра практичної психологіїru_RU
dc.subjectстуденти, переживання, екзаменаційна сесія, механізми переживанняru_RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ІСПИТУru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергієнко Н.П., Кирилова Ю. _тези.docx21,08 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.