Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12386
Назва: | Державне регулювання системи підготовки фахівців у сфері туризму та перспективи їх подальшого працевлаштування |
Інші назви: | State regulation of the training system of training professionals and the prospects of their further employment |
Автори: | Леоненко, Н.А. |
Ключові слова: | туризм «сфера обслуговування» освіта зайнятість державне регулювання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Якісна оцінка впливу туризму на світову економіку та щорічне зростання основних показників туристичної галузі сприяє створенню робочих місць та як наслідок добробуту населення. Уже зараз в туристичній галузі зайнятий кожен десятий працівник на планеті, але, з огляду на темпи розвитку, подорожі мають колосальний потенціал для можливостей працевлаштування. Робота в сфері туризму особливо допомагає жінкам, молоді та іншим групам громадян, які часто зазнають труднощів з працевлаштуванням. Беззаперечність ключового значення освіти у подальшому обґрунтованому розвитку будь-якої сфери господарства обумовило наш науковий інтерес до розгляду державного регулювання системи підготовки фахівців у сфері туризму та перспектив їх подальшого працевлаштування. У статті розглянуто систему підготовки фахівців у сфері туризму у ЗВО за галуззю знань 24 «Сфера обслуговування» та перелік професій з підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах за напрямом підготовки «Туризм, готельно-ресторанний бізнес». Проаналізовано станом на 2018/2019 навчальний рік кількість ЗВО та закладів професійно-технічної освіти, що здійснюють підготовку студентів за галуззю знань 24 «Сфера обслуговування» та напрямом підготовки «Туризм, готельно-ресторанний бізнес; кількість студентів, що вступили до коледжів, училищ, технікумів, університетів, академій, інститутів, та, що випущено за аналогічний період. Незважаючи на те, що за останні роки зросла кількість державних та приватних навчальних закладів, що займаються підготовкою кадрів для туристичної сфери потреби туристичного ринку в фахівцях різної кваліфікації, за експертними оцінками, забезпечуються лише на 55%. Дефіцит кваліфікованих гідів-супровідників складає 70%. При цьому випускники туристичних спеціальностей не завжди можуть знайти роботу, яка б їх задовольняла. Також узагальнено основні проблеми освіти та зайнятості в українській туристичній сфері. На основі експертних розрахунків Київської школи економіки описано співвідношення кількості туристів і кількості необхідних для їхнього обслуговування в Україні робочих місць. |
Опис: | Qualitative assessment of the impact of tourism on the world economy and the annual growth of the main indicators of the tourism industry contributes to job creation and as a consequence of the well-being of the population. Already, one in ten workers on the planet is already employed in the tourism industry, but given the pace of development, travel has tremendous potential for employment opportunities. Working in the tourism sector particularly helps women, young people and other groups of citizens who often find it difficult to find employment. The indisputable key importance of education in the further substantiated development of any sector of the economy has led our scientific interest in considering the state regulation of the system of training specialists in the field of tourism and the prospects of their further employment. The article deals with the system of training specialists in tourism in ZVO in the field of knowledge 24 "Service sphere" and a list of professions for training skilled workers in vocational schools in the direction of training "Tourism, hotel and restaurant business". Analyzed as of 2018/2019 academic year, the number of HEIs and vocational education institutions providing training for students in the field of knowledge 24 "Service sphere" and the direction of training "Tourism, hotel and restaurant business; the number of students enrolled in colleges, colleges, colleges, universities, academies, institutes, and who have graduated in the same period. Despite the fact that in recent years the number of public and private educational establishments engaged in training the tourism industry for the needs of the tourism market in specialists of different qualifications has increased, according to expert estimates, they are provided by only 55%. The shortage of qualified escort guides is 70%. In this case, graduates of tourist specialties can not always find work that would satisfy them. The main problems of education and employment in the Ukrainian tourism sphere are also summarized. On the basis of expert calculations of the Kiev School of Economics, the ratio of the number of tourists and the number of jobs required for their servicing in Ukraine is described. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12386 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науково-виробничий центр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
STLeonenko.pdf | 483,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.