Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Роман Іванович-
dc.contributor.authorКалиновський, Андрій Якович-
dc.contributor.authorКривошей, Борис Іванович-
dc.contributor.authorКоротенко, Григорій Михайлович-
dc.date.accessioned2021-01-11T07:45:01Z-
dc.date.available2021-01-11T07:45:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроблеми надзвичайних ситуацій. Харків, 2020. № 2(32). С. 186–198.ru_RU
dc.identifier.issn2524-0226-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12402-
dc.description.abstractРозглянуто процес функціонування інформаційних систем для підтримки прийняття рішень керівництвом з ліквідації надзвичайної ситуації. Визначені основні переваги та недоліки відомих інформаційних систем. Встановлено, що жодна із проаналізованих систем не забезпечує повної інформаційної підтримки під час прийняття рішень керівництву з ліквідації надзвичайної ситуації щодо розмірів необхідної гуманітарної допомоги постраждалому населенню та можливих способів доставки цих вантажів. Визначено функціональні можливості вказаної раніше інформаційної системи, зокрема, додано функцію, яка допомагає у вирішенні питань з надання гуманітарної допомоги постраждалому населенню. Удосконалена логічна архітектура інформаційної системи підтримки прийняття рішень під час ліквідації надзвичайної ситуації, яка складається з чотирьох баз даних, бази знань, модуля прийняття рішень та модуля геоінформаційної системи. База знань інформаційної системи має алгоритм, який дозволяє визначити товарно-номенклатурну структуру партій гуманітарного вантажу, а також їх розміри. За умов незначного пошкодження дорожнього покриття та мостів можливий варіант доставки вантажів автомобільним транспортом, а за умов їх значного руйнування авіаційним транспортом. Модуль прийняття рішення спершу оцінює можливість доставки вантажу автомобільним транспортом, як альтернативу авіаційному, що у підсумку дозволяє скоротити витрати по наданню гуманітарної допомоги постраждалому від надзвичайної ситуації населенню. Запропоновано застосування способу змішаних перевезень під час доставки партій гуманітарного вантажу. Оцінено ефективність та встановлено, що при способу прямих перевезень гелікоптером час доставки є більш як на 31 % меншим ніж під час змішаних перевезень. При цьому, витрата палива при змішаних перевезеннях є майже на 75 % меншою ніж під час прямих перевезень із застосуванням гелікоптеру.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectаварійно-рятувальне формуванняru_RU
dc.subjectінформаційна системаru_RU
dc.subjectгуманітарна допомогаru_RU
dc.subjectнадзвичайна ситуаціяru_RU
dc.subjectнебезпечна подіяru_RU
dc.titleУдосконалення структури інформаційної системи підтримки прийняття рішеньru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kovalenko.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.