Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, О.П.-
dc.date.accessioned2021-01-26T12:57:45Z-
dc.date.available2021-01-26T12:57:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12456-
dc.descriptionIn the article foreign experience of development of education is considered in the leading countries of the world, and especially in the Asiatic countries the Asiatic system of education is acknowledged most effective in the whole world on main reason of its success is ability to work with people. Japan first in the world began to develop a modern management on principle of «human personality», bringing over all workers to activity. For understanding of the Japanese management it is important to consider the conduct of Japanese’s in a group. Group traditions imposed in China . Promotion above all things depends on age and experience, and then all other qualities are already taken into account. An office worker which passed to other company loses production experience and begins all at first. A leader is not always a competent man. The important feature of management is conception of continuous studies which results in the permanent improvement of trade.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуто зарубіжний досвід розвитку освіти в провідних країнах світу, а особливо в азійських країнах Азійська система освіти визнана найбільш ефективною в усьому світі по головній причині її успіху - уміння працювати з людьми. Японія першою у світі стала розвивати сучасний менеджмент на принципі «людської особистості», залучаючи всіх працівників до діяльності. Для розуміння японського менеджменту471 важливо розглянути поводження японців у групі. Групові традиції у Китаї наклали відбиток на поводження китайців у групі й поза нею. Важливою складовою частиною менеджменту в Японії та Китаї є система довічного (або довгострокового) наймання й виробничого стажу. Просування по службі насамперед залежить від віку й стажу, а потім уже враховуються всі інші якості. Службовець, що перейшов в іншу компанію, втрачає виробничий стаж й починає все спочатку. Керівник не завжди є компетентною людиною. Важливою особливістю менеджменту є концепція безперервного навчання, що приводить до постійного вдосконалювання майстерності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseries2(9) (2018);-
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectсистема освітиru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.subjectсистема оцінювання знаньru_RU
dc.subjectуправління освітнім процесомru_RU
dc.subjectазіатські країниru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectсамоосвітаru_RU
dc.titleУПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ДЕРЖАНО – ГРОМАДСЬКОГО ПАРТНЕРСТВА: ЗАКОРДОНИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІДru_RU
dc.title.alternativeMANAGEMENT OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS ON THE BASIS OF STATE-PUBLIC PARTNERSHIP: FOREIGN AND UKRAINIAN EXPERIENCEru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2018/ВИПУСК 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belay1.pdfMANAGEMENT OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS ON THE BASIS OF STATE-PUBLIC PARTNERSHIP: FOREIGN AND UKRAINIAN EXPERIENCE643,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.