Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Надія Павлівна-
dc.contributor.authorКирилова, Юлія-
dc.date.accessioned2021-02-03T08:04:10Z-
dc.date.available2021-02-03T08:04:10Z-
dc.date.issued2020-12-11-
dc.identifier.citationМіжнародна науково-практична конференція «Психологія в контексті сучасних досліджень проблем розвитку особистості» м. Запоріжжя,ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12519-
dc.description.abstractВ даний час, не дивлячись на численність досліджень, присвячених проблемі переживання, механізми його виникнення залишаються мало вивченими, що надає негативну дію на виявлення закономірностей управління психічним поляганням в критичній ситуації.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМіністерство освіти і науки України Класичний приватний університет Кафедра практичної психологіїru_RU
dc.subjectіспит, переживання, студенти, прояв, емоційне переживанняru_RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ІСПИТУru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_ Сергієнко Н.П..pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.