Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФідровська, Н.М.-
dc.contributor.authorСлепужніков, Є.Д.-
dc.date.accessioned2021-02-26T19:54:41Z-
dc.date.available2021-02-26T19:54:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВінницький національний технічний університетru_RU
dc.identifier.issn1997-9266-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12609-
dc.description.abstractПроведено експериментальні дослідження формування віброприскорень у осьовому напрямі в осі з веденими та приводними штатними циліндричними дворебордними ходовими колесами. Дослідження формувань вібраційних ознак проводилось під час руху вантажного візка мостового крана, як без ван-тажу так і з вантажем різної маси. Найшвидше зношуваними елементами мостового крана є ходові колеса. Зменшення часу їх експлуатації призводить до збільшення грошових витрат на ремонтні роботи з відновлення ходових коліс або їхньої заміни. Тому, для сучасного кранобудування досить актуальною задачею є підвищення терміну роботи кранових ходових коліс за рахунок їхньої модерні-зації. Конструкції кранових ходових коліс на сьогодні досить жорсткі та не сприймають перекоси і поштовхи, які виникають у разі відхилення рейкового шляху від рекомендованих значень. Це приво-дить до значного зносу рейок, а також реборд кранових ходових коліс. Для перевірки отриманих раніше теоретичних даних, проведено експериментальне дослідження на мостовому крані з такими технічними характе6ристиками: вантажопідйомність 5 т; прогін 22,5 м; висота підйому вантажу 8 м; режим роботи 7К. Дослідження формування вібраційних ознак у осьовому напрямі проведене стосовно осі ведених та приводних штатних ходових коліс вантажного візка крана. Проаналізовано також закономірності формування вібраційних ознак під час руху вантажного візка мостового крана на різних швидкостях та в різних його робочих режимах. Встановлено, що для приводних коліс мостового крана середнє квадратичне значення віброприс-корення зменшується зі зменшенням маси вантажу (на 30% менше між перевезенням 0,5 тони та 2,0 тони вантажу).ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВісник Вінницького політехнічного інститутуru_RU
dc.relation.ispartofseries6(153);-
dc.subjectколесо ходове, вібрація, вантажний візок, мостовий кран, вантаж.ru_RU
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВІБРАЦІЙНИХ ОЗНАК У ОСЬОВОМУ НАПРЯМІ НА ШТАТНИХ ХОДОВИХ КОЛЕСАХ ВАНТАЖНОГО ВІЗКА МОСТОВОГО КРАНАru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2559-Текст статті-2872-1-10-20210223.pdf855,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.