Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12629
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вавренюк, Сергій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Грень, Лариса Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Алієва, Поліна Істахівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T16:37:47Z | - |
dc.date.available | 2021-03-01T16:37:47Z | - |
dc.date.issued | 2021-02 | - |
dc.identifier.citation | Видавництво і друк ФОП Іванченко І.С. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12629 | - |
dc.description.abstract | У монографії розкрито теоретичне забезпечення державного управління освітою України та роль державних органів управління у її функціонуванні та розвитку на сучасному етапі. Аналіз державного управління вищою освітою України, професійно-технічною зокрема, подано через призму перспективного розвитку співпраці України та Євросоюзу в освітній галузі. Удосконалення державного управління реформуванням сучасної освіти України розглянуто з позицій активізації міжнародної мобільності тих, хто навчається, вдосконалення державної системи оцінки якості на основі європейського досвіду, програмно-цільового та індикативного планування розвитку освітньої галузі. З’ясовані особливості інноваційних підходів до державного управління реформуванням сучасної освіти. Окреслено сучасні вектори саморозвитку системи професійно-технічної освіти та напрями державно-управлінського впливу на її елементи. Доведено, що удосконалення системи стимулювання праці науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти у нашій державі сприятиме їх професійному розвитку, самореалізації, самовдосконаленню, підвищенню престижу закладу в якості роботодавця, оптимізації мотиваційної системи. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у тому, що основні положення й висновки монографії можуть бути використані фахівцями під час написання підручників і навчальних посібників, створення навчально-методичної літератури; а також у роботі органів державної влади та у процесі державного управління вищою освітою в Україні. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Національний університет цивільного захисту України | ru_RU |
dc.subject | Сучасна освіта | ru_RU |
dc.subject | Реформування освіти | ru_RU |
dc.subject | Державноуправлінський аспект | ru_RU |
dc.subject | Європейський простір | ru_RU |
dc.title | СУЧАСНА ОСВІТА УКРАЇНИ:ДЕРЖАВНОУПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Монография Вавренюк С.А..pdf | 2,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.