Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13068
Назва: | Проблеми та напрями досягнення якості вищої освіти на етапі її реформування |
Автори: | Вавренюк, Сергій Анатолійович |
Ключові слова: | якість вищої освіти заклади вищої освіти проблеми досягнення якості акредитація та моніторинг послуг |
Дата публікації: | тра-2021 |
Видавництво: | Національний університет цивільного захисту України |
Бібліографічний опис: | Формування дієвих механізмів державного управління з забезпечення державної безпеки: збірник матеріалів круглого столу. Харків: НУЦЗУ, 2021. 293 с. |
Короткий огляд (реферат): | Заклади вищої освіти в Україні слугують основними центрами підготовки фахівців для практичної діяльності в різноманітних областях економіки та соціальної сфери суспільства. Тому від якості підготовленості персоналу буде залежати нормальне функціонування усіх інститутів суспільства та формування соціальної держави. Для того, щоб готувати висококваліфікованих працівників, необхідно здійснювати цю підготовку у відповідності до визначених правил та стандартів, дотримання яких дозволить досягати високого рівня підготовки спеціалістів, тому що дані норми й стандарти встановлюються у відповідності до соціально-економічної ситуації нашої держави, яка існує на даний час та у сучасному суспільстві. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13068 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZBNMKS2021.pdf | 3,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.