Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13283
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Stepanov, О. | - |
dc.contributor.author | Yarmak, T. | - |
dc.contributor.author | Venger, A. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-24T07:13:40Z | - |
dc.date.available | 2021-06-24T07:13:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13283 | - |
dc.description | Стаття присвячена розгляду формування та розвитку теорії транспортних конфліктів у транспортному процесі. Аналіз різнопланових роботи з дослідження конфліктів показує, що даною тематикою займаються: психологія, соціологія, філософія, педагогіка, історія, правознавство, технічні та військові науки й ін. Виходячи з цього поняття «конфлікт» відноситься до широкого кола різних конфліктуючих сторін і розуміється як «випадок загострення протиріч». Не виключенням є і сфера автомобільного транспорту. Робота водія за кермом автомобіля вимагає постійної пильності та його психофізіологічної надійності. Остання обставина часто призводить до зміни психоемоційного стану водія і стає причиною конфліктних ситуацій, що в кінцевому підсумку може призвести до дорожньо-транспортних пригод. Дорожній конфлікт розглядається як породження ряду факторів, серед яких – конфліктонебезпечна особа водія і неналежна дорожня комунікація, яка спирається на певні етнічні традиції. Відповідно, є два дослідницьких підходу: особистісний та комунікативний або соціально-психологічний. Дослідження дорожнього конфлікту передбачає розгляд дорожнього руху з соціально-психологічної точки зору, розкриття його комунікативної природи. Учасники конфлікту – водії різних транспортних засобів і пішоходи, що характеризуються більшою або меншою схильністю і готовністю до конфліктної поведінки, а також деякою комунікативною компетентністю. Усі ці особи пересліду41 ють свої цілі і діють за відповідними мотивами. Усі вони відрізняються відомим інтелектом, який визначає рівень спілкування, кількість і значущість помилок. Люди в конфлікті грають певні ролі, які по ходу розвитку конфлікту можуть змінюватися. Автори приходять до висновку про те, що дорожні конфлікти залежать від психофізіології учасників дорожнього руху, яку необхідно враховувати в психології транспортних конфліктів. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article is devoted to the conceptual consideration of the formation and development of the theory of transport conflicts in the transport process. The early studies of transport conflicts by foreign scientists are shown. The authors come to the conclusion that traffic conflicts depend on the psychophysiology of road users, which must be taken into account in the psychology of traffic conflicts. | ru_RU |
dc.language.iso | en_US | ru_RU |
dc.publisher | НУЦЗУ | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 1(14)2021; | - |
dc.subject | psychology | ru_RU |
dc.subject | driver | ru_RU |
dc.subject | road users | ru_RU |
dc.subject | traffic conflict | ru_RU |
dc.subject | car | ru_RU |
dc.title | TRAFFIC CONFLICT | ru_RU |
dc.title.alternative | ДОРОЖНІЙ КОНФЛІКТ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Untitled |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
StepanovYarmak.pdf | 541,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.