Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтукан, Т.М.-
dc.date.accessioned2019-05-24T08:01:55Z-
dc.date.available2019-05-24T08:01:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13454-
dc.descriptionThe article analyzes the dynamics of growth in the number of territorial communities in Ukraine. The studied state created united territorial communities in the Kherson region. The financial capacity of 12 united territorial communities, which were formed as of January 1, 2017, was assessed. It was determined that the level of budget subsidies of 9 out of 12 united territorial communities does not exceed 10%, which indicates a sufficient degree of financial independence of territorial communities and ability to cover expenses at the expense of own cash receipts. Residents' own incomes in 2017 in each of the communities are at an average level. In the structure of financial resources of communities were divided into the following items of expenditure socio-cultural sphere – 60-70%, the implementation of infrastructure facilities and investment projects – 25-30%. It is established that the priority for the community leadership is to develop it and improve the social life of residents by attracting additional funds through investors, development programs, creating additional jobs, providing quality public services and others.ru_RU
dc.description.abstractУ статті здійснений аналіз динаміки зростання кількості територіальних громад в Україні. Досліджений стан створені об’єднані територіальні громади (ОТГ) на Херсонщині. Проведена оцінка фінансової спроможності 12 ОТГ, які були утворені станом на 01 січня 2017 р. Визначено, що рівень дотаційності бюджетів 9 з 12 ОТГ не перевищує 10%, що свідчить про достатню ступінь фінансової незалежності територіальних громад і спроможність покрити видатки за рахунок власних грошових надходжень. Власні доходи мешканців у 2017 р. по кожній з громад перебувають на середньому рівні. У структурі фінансові ресурси громад були розподілені на такі статті видатків соціально-культурна сфера – 60-70%, реалізація інфраструктурних об’єктів та інвестиційних проектів – 25-30%. Встановлено, що першочерговим для керівництва громади є розвиток її та покращення соціального життя мешканців за рахунок залучення додаткових коштів через інвесторів, програми розвитку, створення додаткових робочих місць, надання якісних публічних послуг та ін.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseries1(10)(2019);-
dc.subjectдецентралізаціяru_RU
dc.subjectспроможні громадиru_RU
dc.subjectтериторіальні громадиru_RU
dc.subjectрегіональний розвитокru_RU
dc.subjectмісцеві органи владиru_RU
dc.titleСТАН ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ХЕРСОНЩИНИru_RU
dc.title.alternativeСТАН ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ХЕРСОНЩИНИ STATE OF FINANCIAL CAPACITY OF THE UNITED TERRITORIAL COMMUNITIES OF KHERSON REGIONru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2019/ВИПУСК 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3.pdf446,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.