Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтукан, Т.М.-
dc.contributor.authorКирилов, Ю.Є.-
dc.date.accessioned2019-09-22T08:14:10Z-
dc.date.available2019-09-22T08:14:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13455-
dc.descriptionIn the article foreign and home experience is investigational in relation to the public policy of forming and advancement of brand of country. Basic functions are distinguished, in particular trade and economic missions that influence on forming of national brand. It is found out, that forming and advancement of brand of Ukraine is the task of national weight, it costs to attract to implementation of that, in accordance with the competense, all executive of the state bodies. As foreign experience of the national branding, providing of forming and advancement of unique character, positive international image certifies for Ukraine is the important means of defence and realization of her national interests, and also increase of success of country in competitive activity on the international markets of sale and receipt of investments. Certainly, that a public policy in relation to the brand of country has providing the concerted actions of public and public organizations authorities in this direction on the basis of the use economic, intellectual and cultural potential of Ukrainian society. Advancement of brand of country takes place through political and cultural sphere; development of tourist potential; bringing of national legislation is to conformity with european standards; business and investment image; bank and money-and-credit spheres; activation of collaboration with world and regional international organizations; realization of events is in the field of power politics.ru_RU
dc.description.abstractУ статті досліджений закордонний та вітчизняний досвід щодо державної політики формування та просування бренду країни. Виокремлено основні функції, зокрема торговельно-економічних місій, які впливають на формування національного бренду. З’ясовано, що формування та просування бренду України є завданням загальнодержавної ваги, до виконання якого варто залучити, відповідно до своєї компетенції, всі органи виконавчої влади держави. Як засвідчує закордонний досвід національного брендингу, забезпечення формування та просування унікального образу, позитивного міжнародного іміджу для України є важливим засобом захисту й реалізації її національних інтересів, а також підвищення успішності країни в конкурентній боротьбі на міжнародних ринках збуту та надходження інвестицій. Визначено, що державна політика по відношенню до бренду країни має забезпечуючи узгоджені дії органів державної влади та громадських організацій у цьому напрямі на основі використання економічного, інтелектуального й культурного потенціалу українського суспільства. Просування бренду країни відбувається через політичну та культурну сфера; розвиток туристичного потенціалу; приведення національного законодавства у відповідність з європейськими стандартами; діловий та інвестиційний імідж; банківську і грошово-кредитну сфери; активізацію співробітництва зі світовими й регіональними міжнародними організаціями; здійснення заходів у сфері енергетичної політики.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseries2(11)(2019);-
dc.subjectнаціональний брендингru_RU
dc.subjectбренд країниru_RU
dc.subjectдержавна політикаru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.titleДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ФОРМУВАННЯ ТА ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ КРАЇНИ: СВІТОВИЙ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІДru_RU
dc.title.alternativeSTATE POLICY OF FORMATION AND PROMOTION OF THE COUNTRY'S BRAND: WORLD AND DOMESTIC EXPERIENCEru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2019/ВИПУСК 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття2.pdf448,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.