Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKononovych, V.-
dc.date.accessioned2018-06-26T10:51:08Z-
dc.date.available2018-06-26T10:51:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13462-
dc.description.abstractThe article covers the management of physical culture and sports in market conditions. Physical culture and sports are considered as one of the areas of the social sphere that contributes to the overall economic progress of the country, as it aims to improve the human person, is an important area responsible for human health and ensures highly efficient functioning of human resources. In market conditions, the task of managing this multilateral social process is greatly complicated. It is emphasized that the activity of all organizations and institutions depends on the effectiveness of interaction of governing bodies, on the correct definition of their competence, forms and methods of leadership. It is determined that the existing mechanism, organizational structures and forms of management need to be improved.ru_RU
dc.subjectpublic administrationru_RU
dc.subjectauthoritiesru_RU
dc.subjectlocal governmentsru_RU
dc.subjectphysical culture and sportsru_RU
dc.titleMANAGEMENT OF PHYSICAL CULTURE AND SPORT DEVELOPMENT IN MARKET CONDITIONSru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Volume 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KonanovEngl.pdf434,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.