Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13484
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коханенко, Володимир Богданович | - |
dc.contributor.author | Качур, Тарас Валентинович | - |
dc.contributor.author | Рагімов, Сергій Юсубович | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-31T11:01:00Z | - |
dc.date.available | 2021-08-31T11:01:00Z | - |
dc.date.issued | 2021-04 | - |
dc.identifier.citation | Вісник національного університету цивільного захисту України | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13484 | - |
dc.description.abstract | Сучасні аварійно-рятувальні автомобілі комплектуються шинами радіальної конструкції з металокордом в брекері. Однак таким шинам притаманні передчасні і непередбачувані виходи з експлуатації. Виходять з експлуатації 50-70% шин, що не дозволяє реалізувати ресурс шини по зношенню протектора. З метою реалізації ресурсу протектора до повного зношення та підвищення надійності експлуатації шин аварійно-рятувальних автомобілів необхідно визначити причини передчасного виходу шин з експлуатації. Вирішення цього питання привело до вивчення розподілу температури в елементах пневматичної шини, а також визначення впливу конструкції шини на працездатність і надійність аварійно-рятувального автомобіля. При дослідженні причин виходу шин з експлуатації встановлено, що наявність екрану погіршує тепловідвід з каркаса і з усіх шарів шини, чим підвищує їх термонапружений стан. Найбільш термонапруженим є другий шар брекера. Визначено, що наявність рисунка на протекторі покращує умови відводу тепла від шини, в середньому на 30%, перш за все, за рахунок збільшення площі поверхні тепловіддачі. Ці дослідження підтверджують необхідність застосування універсальної форми рисунка протектора для шин аварійно-рятувальних автомобілів. В результаті досліджень встановлено, що навіть при дотриманні правил експлуатації і норм технічного обслуговування можливо підвищити надійність і безпеку руху аварійно-рятувальних автомобілів. На підставі досліджень для збільшення працездатного стану шин пропонується комплектувати аварійно-рятувальні автомобілі шинами спеціальної конструкції. Обґрунтовані пропозиції по конструкції шин аварійно-рятувальних автомобілів. Отримані дані збільшать надійність та безпеку руху аварійно-рятувальних автомобілів при слідуванні до місця виклику. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Національний університет цивільного захисту України | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 33; | - |
dc.subject | аварійно-рятувальний автомобіль, пневматична шина, діагональна конструкція, кромки брекера, розподіл температури, надійність | ru_RU |
dc.title | Вплив конструкції шини на безпеку руху аварійно-рятувального автомобіля | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Збірка наукових праць "ПНС" 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 1,09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.