Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKharlamov, Mykhailo-
dc.contributor.authorSinelnikov, Ivan-
dc.contributor.authorLysenko, Vladyslav-
dc.contributor.authorYakobenchuk, Nazar-
dc.contributor.authorTkach, Anna-
dc.contributor.authorHoncharuk, Оlena-
dc.date.accessioned2021-09-14T09:42:17Z-
dc.date.available2021-09-14T09:42:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn1738-7906-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13517-
dc.description.abstractBased on the scientific and pedagogical analysis of the theory and experience of teaching computer science disciplines, the didactic mechanism for ensuring the continuity of the average (full) general and higher professional education of economists for practical implementation innovative technology of personal experience foundation. The pedagogical conditions for the formation of information competence, including laboratory, design, research work, the use of active teaching methods for acquiring management skills in production and activities of the enterprise. An indispensable requirement for the conditions for the implementation of basic of educational programs is the assessment of competencies. With this the goal was to develop criteria and levels of formation information competence of future economists and carried out complex diagnostics.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjecthigher education, competencies, education system, information competence.ru_RU
dc.titleDigital Competence As A Component Of Professional And Information Culture Of A Teacher.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20210720.pdf210,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.