Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorКрисенко, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorСуханова, Тетяна Євгенівна-
dc.date.accessioned2021-10-18T09:19:01Z-
dc.date.available2021-10-18T09:19:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК: Мiжвузiвський збiрник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi Iвана Франкаru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13652-
dc.description.abstractУ статті розглядаються способи організації роботи з вивчення термінологічної лексики іноземними студен- тами на заняттях з української мови під час основного етапу навчання. Зазначається, що актуальність роботи полягає в пошуках оптимальних шляхів відбору та презентації термінологічної лексики субмови медико-фарма- цевтичного профілю. Звертається увага на те, що навчання української мови іноземців здійснюється на основі й за допомогою системи навчальних засобів, центральними елементами якої є підручники, посібники, словники, навчальні матеріали та дистанційні курси. Аналізується низка навчальних посібників з української мови для іноземних студентів, у яких основною одиницею організації матеріалу обрано текст. У статті досліджується термінологічна лексика наукового стилю мовлення, яка служить засобом для створення фахової компетенції під час вивчення української мови як іноземної. Підкреслюється, що текстовий і лексичний матеріал занять має від- повідати головним темам дисциплін, а система вправ має бути організованою таким чином, щоб студенти весь час перебували у сфері своєї основної діяльності, тоді процес навчання української мови як іноземної набуватиме цільової спрямованості й підвищуватиметься мотивація до навчання. На базі проведеного аналізу авторами зроблено висновки про те, що навчання мови спеціальності студентів- іноземців у фармацевтичному виші є ключовим завданням, оскільки субмова фармації має досить розгалужену структуру й пов’язана з опануванням різних лексико-тематичних термінологічних груп: анатомічна терміноло- гія, фармацевтична термінологія та клінічна термінологія. Дослідження словникового складу цих груп має вель- ми актуальне значення для методики викладання української мови за професійним спрямуванням з урахуванням спеціальності. Урахування словника субмови спеціальності стосовно певного профілю й етапу навчання допо- магає визначити методичне ставлення викладача-філолога до різних класів цієї лексики та знайти раціональні шляхи її впровадження.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»ru_RU
dc.relation.ispartofseries37;2-
dc.subjectсубмова спеціальності, термінологічна лексика, фахова компетенція, методика викладання української мови, професійне мовленняru_RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НАУКОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНОЗЕМНІЙ АУДИТОРІЇ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ ВНЗru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdfСтаття342,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.