Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13652
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Крисенко, Тетяна Василівна | - |
dc.contributor.author | Суханова, Тетяна Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-18T09:19:01Z | - |
dc.date.available | 2021-10-18T09:19:01Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК: Мiжвузiвський збiрник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi Iвана Франка | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13652 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються способи організації роботи з вивчення термінологічної лексики іноземними студен- тами на заняттях з української мови під час основного етапу навчання. Зазначається, що актуальність роботи полягає в пошуках оптимальних шляхів відбору та презентації термінологічної лексики субмови медико-фарма- цевтичного профілю. Звертається увага на те, що навчання української мови іноземців здійснюється на основі й за допомогою системи навчальних засобів, центральними елементами якої є підручники, посібники, словники, навчальні матеріали та дистанційні курси. Аналізується низка навчальних посібників з української мови для іноземних студентів, у яких основною одиницею організації матеріалу обрано текст. У статті досліджується термінологічна лексика наукового стилю мовлення, яка служить засобом для створення фахової компетенції під час вивчення української мови як іноземної. Підкреслюється, що текстовий і лексичний матеріал занять має від- повідати головним темам дисциплін, а система вправ має бути організованою таким чином, щоб студенти весь час перебували у сфері своєї основної діяльності, тоді процес навчання української мови як іноземної набуватиме цільової спрямованості й підвищуватиметься мотивація до навчання. На базі проведеного аналізу авторами зроблено висновки про те, що навчання мови спеціальності студентів- іноземців у фармацевтичному виші є ключовим завданням, оскільки субмова фармації має досить розгалужену структуру й пов’язана з опануванням різних лексико-тематичних термінологічних груп: анатомічна терміноло- гія, фармацевтична термінологія та клінічна термінологія. Дослідження словникового складу цих груп має вель- ми актуальне значення для методики викладання української мови за професійним спрямуванням з урахуванням спеціальності. Урахування словника субмови спеціальності стосовно певного профілю й етапу навчання допо- магає визначити методичне ставлення викладача-філолога до різних класів цієї лексики та знайти раціональні шляхи її впровадження. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 37;2 | - |
dc.subject | субмова спеціальності, термінологічна лексика, фахова компетенція, методика викладання української мови, професійне мовлення | ru_RU |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НАУКОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНОЗЕМНІЙ АУДИТОРІЇ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ ВНЗ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33.pdf | Стаття | 342,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.