Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorЛисенко, Наталя Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-18T09:45:39Z-
dc.date.available2021-10-18T09:45:39Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationPROCEEDINGS OF ІІ INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY CONFERENCE LANGUAGE, BUSINESS AND LAW, INTERCULTURAL COMMUNICATION: CHALLENGES OF TODAYru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13656-
dc.description.abstractСамостійна робота студентів становить велику частку під час вивчення української мови як іноземної. У сучасних умовах, коли навчання в закладах освіти проводиться за змішаною формою, із залученням елементів дистанційного навчання, особливо великого значення набуває застосування новітніх методів як викладання, так і перевірки засвоєних знань і навичок.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиївru_RU
dc.subjectдистанційне навчанняru_RU
dc.subjectтестиru_RU
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ТЕСТІВ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyiv_Lytvynenko_2021.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.