Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябініна, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorКоваленко, Інна Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-11-13T18:26:51Z-
dc.date.available2021-11-13T18:26:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. № 4’2018. С. 214-221.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13748-
dc.description.abstractМета роботи – аналіз віртуалізації мистецтва в аспекті просторової якості суб’єкта музичення. Методологія дослідження орієнтована на інтеграцію філософсько-естетичного інструментарію в культурологічне дискурсивне поле з застосуванням на комплементарній основі досвіду музикознавства, що відповідає міждисциплінарній специфіці предмета. Наукова новизна роботи полягає в інтерпретації феномена Homo Virtualis як компенсатор-ної онтологічної єдності, що у медіа-музиченні забезпечується взаємною представленістю ефекту безумовної даності світового простору і стихійної інтроспекції. Висновки. Віртуалізація є синтезом символічного і практичного сценаріїв освоєння світу, що у континуумі музики виражено цифровою ремінісценцією піфагорійської космогонії та нео-матеріальною тенденцією пост-цифрової естетики. Невербальна комунікація і здатність музики асимілювати різноякісний семіозис уможливили видозміну способу її існування: від події тексту – до буття-медіатора. Просто-рова якість Homo Virtualis активує афекти і соматичну пам’ять, унаочнює нерозривну єдність екзистенціальної істини і містифікації. Однак тим почасти висвітлюється суть музикального і мистецтва взагалі. Специфічний простір Homo Virtualis – це перформативна міфологема причетності. Дигітальний континуум поєднує трансформацію концептуального мистецтва і відмову від традиції. Отже, зворотною стороною радикальних зрушень виявляється масовизація, масо-видний стан свідомості, що в онтологічному аспекті є забуття. Водночас, у пост-цифровому досвіді постають глибинні істини сучасної людини та її світовідчуття.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпростірru_RU
dc.subjectмузикаru_RU
dc.subjectHomo Virtualisru_RU
dc.subjectпост-цифрова естетикаru_RU
dc.titleПРОСТІР HOMO VIRTUALIS І ПОСТ-ЦИФРОВА ЕСТЕТИКА МУЗИКИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryabinina_Kovalenko_214-221.pdf318,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.