Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13748
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рябініна, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Коваленко, Інна Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-13T18:26:51Z | - |
dc.date.available | 2021-11-13T18:26:51Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. № 4’2018. С. 214-221. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13748 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи – аналіз віртуалізації мистецтва в аспекті просторової якості суб’єкта музичення. Методологія дослідження орієнтована на інтеграцію філософсько-естетичного інструментарію в культурологічне дискурсивне поле з застосуванням на комплементарній основі досвіду музикознавства, що відповідає міждисциплінарній специфіці предмета. Наукова новизна роботи полягає в інтерпретації феномена Homo Virtualis як компенсатор-ної онтологічної єдності, що у медіа-музиченні забезпечується взаємною представленістю ефекту безумовної даності світового простору і стихійної інтроспекції. Висновки. Віртуалізація є синтезом символічного і практичного сценаріїв освоєння світу, що у континуумі музики виражено цифровою ремінісценцією піфагорійської космогонії та нео-матеріальною тенденцією пост-цифрової естетики. Невербальна комунікація і здатність музики асимілювати різноякісний семіозис уможливили видозміну способу її існування: від події тексту – до буття-медіатора. Просто-рова якість Homo Virtualis активує афекти і соматичну пам’ять, унаочнює нерозривну єдність екзистенціальної істини і містифікації. Однак тим почасти висвітлюється суть музикального і мистецтва взагалі. Специфічний простір Homo Virtualis – це перформативна міфологема причетності. Дигітальний континуум поєднує трансформацію концептуального мистецтва і відмову від традиції. Отже, зворотною стороною радикальних зрушень виявляється масовизація, масо-видний стан свідомості, що в онтологічному аспекті є забуття. Водночас, у пост-цифровому досвіді постають глибинні істини сучасної людини та її світовідчуття. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | простір | ru_RU |
dc.subject | музика | ru_RU |
dc.subject | Homo Virtualis | ru_RU |
dc.subject | пост-цифрова естетика | ru_RU |
dc.title | ПРОСТІР HOMO VIRTUALIS І ПОСТ-ЦИФРОВА ЕСТЕТИКА МУЗИКИ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ryabinina_Kovalenko_214-221.pdf | 318,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.