Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13776
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Fidrovska, N. | - |
dc.contributor.author | Слепужніков Є.Д. | - |
dc.contributor.author | Ponomarenko, R. | - |
dc.contributor.author | Chyrkina, M. | - |
dc.contributor.author | Perevoznyk, I. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-18T14:42:54Z | - |
dc.date.available | 2021-11-18T14:42:54Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-17 | - |
dc.identifier.citation | Тези доповідей 9-ої міжнародної науково-технічної конференції «ПРОБЛЕМИ НАДІЙНОСТІ ТА ДОВГОВІЧНОСТІ ІНЖЕНЕРНИХ СПОРУД І БУДІВЕЛЬ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ» | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13776 | - |
dc.description.abstract | The connection of the crane beams is performed by directly joining their elements, or using fillets. The change in the height of the beam is made in the form of an angular transition with a broken profile of a belt or a degree with a fillet. In all cases, significant stress concentrators arise in these nodes. Moreover, unlike machine parts in thin-walled structures, stress concentration occurs not only at the "concave" nodes, but also at the "convex" ones. | ru_RU |
dc.language.iso | en_US | ru_RU |
dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | ru_RU |
dc.title | DURABILITY OF CRANE METAL STRUCTURES | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theses_2021_with_title_10.11.pdf | 825,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.