Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13924
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лєвтєров, А.М. | - |
dc.contributor.author | Лєвтєров, О.А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-01T08:15:12Z | - |
dc.date.available | 2021-12-01T08:15:12Z | - |
dc.date.issued | 2021-10 | - |
dc.identifier.citation | Двигуни внутрішнього згоряння | ru_RU |
dc.identifier.issn | 0419-8719 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13924 | - |
dc.description.abstract | Очевидна вичерпність енергетичних ресурсів планети спонукає до постійних пошуків нових джерел енергії та заощадливого їх використання. Основний перетворювач енергії – ДВЗ всупереч прогнозам залишається на лідируючих позиціях, тому питання удосконалення його робочих процесів, покращення показників токсичності, скорочення споживання палив із викопної сировини та можливість використання альтернативних палив, підвищення якості моторних палив залишаються у розгляді усього енергетичного світу. У цьому контексті поширеного розвитку досягає концепція використання наночастинок з підвищеними енергетичними властивостями. Покращення показників двигуна, що працює на штатному нафтовому та сумішевих моторних паливах, диспергованих наноматеріалами різного типу, не підлягає сумнівам. В статті наводиться аналіз сучасних досліджень впливу біодизельних палив на експлуатаційні показники двигунів та аналіз результатів впровадження практики модифікації нафтового та біопалива наноприсадками у якості потенційного енергоносія. Представлені результати виконаного в лабораторії ІПМаш НАН України дослідження показників дизельного двигуна 1Ч 8.5/11, при його роботі на штатному дизельному паливі, диспергованому вуглецевими сфероїдальними нанодобавками різної концентрації, та деякі порівняльні результати досліджень показників дизельних двигунів з прямим впорскуванням 2Ч 10,5/12 та 4ЧН 7,9/7,5 ALH, що працювали на штатному та сумішевих паливах з біокомпонентами, синтезованими із ріпакової, соняшникової, гірчичної та кукурудзяної олій. Теплофізичні властивості палива (теплота згоряння, теплопровідність, теплоємність, густина, кінематична в’язкість, конвективна теплопередача, температура займання, метанове число) у разі введення в нього наночастинок отримують значні зміни. Оптимальна кількість наночастинок металів, оксидів металів, вуглецевих трубок и графена в мінеральному, біологічному, або сумішевому паливі сприяє більш повному згорянню, значному покращенню економічних характеристик двигуна та зниженню рівня шкідливих викидів з відпрацьованими газами. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НТУ ХПИ | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 2021;2 | - |
dc.subject | биотопливо | ru_RU |
dc.subject | нанодобавки | ru_RU |
dc.subject | токсичность | ru_RU |
dc.subject | сложные эфиры | ru_RU |
dc.subject | растительные масла | ru_RU |
dc.title | ВПЛИВ НА ПОКАЗНИКИ ПОРШНЕВИХ ДВИГУНІВ БІОКОМПОНЕНТІВ ТА НАНОМАТЕРІАЛІВ РІЗНОГО ТИПУ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
242118-Текст статті-555379-1-10-20211011-1.pdf | 922,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.