Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14199
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Помаза-Пономаренко, А.Л. | - |
dc.contributor.author | Микитюк, Ю.М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-17T19:50:20Z | - |
dc.date.available | 2021-12-17T19:50:20Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Наукові перспективи № 7(13) 2021 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14199 | - |
dc.description.abstract | Установлено, що технології штучного інтелекту визначають стан упровадження цифровізації та соціально-економічного розвитку держави. Зважаючи на це, доведено, що необхідно дослідити особливості правового регулювання галузі цифровізації та стану державної політики. З урахуванням цього найбільшу увагу приділено аналізу положень Концепції розвитку штучного інтелекту в Україні (2020 р.). Виявлено, що у Концепції міститься низка термінів, що вимагають уточнення, а саме: «галузь штучного інтелекту», «державна політика у сфері правового регулювання галузі штучного інтелекту», «публічне управління» тощо. Обґрунтовано розглядати «галузь» у контексті «сфери», а «держану політику» як складову «публічного управління». Крім того, рекомендовано привести правову термінологію (визначену в Концепції) у відповідність її до науково-теоретичної характеристики. Доведена необхідність систематизації й уточнення принципів використання штучного інтелекту, а також їх відмежування від пріоритетних напрямів такого використання. Визначена доцільність укрупнення проблем, які потребують розв’язання у межах реалізації державної політики у сфері правового регулювання галузі штучного інтелекту. Підставою для висловлення таких авторських рекомендації є надмірна деталізація сфер реалізації цієї політики. У цьому контексті аргументовано застосування науково-теоретичних і науково-практичних підходів – системного та синергетичного. Акцентовано, що в Концепції важлива роль відводиться сфері «правового регулювання й етики», включає, насамперед, правозастосування, але поза увагою залишилися правотворчість (нормотворчість). Нарешті наполягається на необхідності доопрацювання такого Розділу Концепції, як «Прогноз впливу на ключові інтереси заінтересованих сторін». Адже не надається визначення й обґрунтування кількісних критеріїв, необхідних для проміжного та кінцевого оцінювання стану впровадження Концепції. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.title | АНАЛІЗ СТАНУ ФУНКЦІОНУВАНЯ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ В УКРАЇНІ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науково-виробничий центр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pomaza-Ponomarenko, Mykytuk_2021_4.pdf | 168,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.