Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14202
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Помаза-Пономаренко, А.Л. | - |
dc.contributor.author | Медведєва, Д.О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-17T19:59:37Z | - |
dc.date.available | 2021-12-17T19:59:37Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Public Administration and National Security | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14202 | - |
dc.description.abstract | Соціально-економічний розвиток в Україні та світі може відбуватися в різних напрямках, які постійно уточнюються через розвиток інноваційних технологій. Установлено, що базис цих технологій становить цифровізація, зокрема, влади. Головною метою цієї цифровізації є задоволення потреб суспільства та захист його інтересів. Отже, метою статті є комплексне дослідження системи публічного управління з позицій використання новітніх технологій і штучного інтелекту (ШІ). Акцентовано, що в умовах невизначеності складно робити точні оцінки щодо швидкості розвитку е- системи публічного управління. Проте деякі фактори, ризики та перспективи цього процесу для держави та суспільства вже певною мірою окреслюються досить виразно. З'ясовано, що перспективним є розвитку е- системи публічного управління в таких напрямках: освіта та людський капітал; наука та інновації; економіка та бізнес; оборона та безпека; державне управління тощо. З’ясовано, що серед векторів його застосування одне з визначальних місць належить сфері правозахисту. У цьому контексті обґрунтовано необхідність створення координаційного органу у сфері застосування ШІ в структурі органів виконавчої влади України. Установлено, що дієве використання технологій ШІ в цих сферах покликано: 1) підвищити захист і реалізацію прав та інтересів фізичних і юридичних осіб; 2) забезпечити довгострокову конкурентоспроможність України на міжнародних ринках; 3) сприяти підвищенню рівня й якості наукових досліджень; 4) забезпечити доступ до інформації, необхідної для виробництва товарів та надання послуг тощо. Обґрунтовано, що в Україні в короткостроковому періоді можна очікувати реалізації таких сценаріїв, що прямо залежать від заходів державної політики, які вживаються в межах COVID-AI-кейсів. Визначено, що одним із перших такі кейси став упроваджувати Тайвань, досвід якого може бути корисним для України. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.title | Е-СИСТЕМА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ АБО ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НІЙ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науково-виробничий центр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pomaza-Ponomarenko, Medvedeva_2021_1.pdf | 501,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.