Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Любов Іванівна-
dc.date.accessioned2021-12-20T05:56:39Z-
dc.date.available2021-12-20T05:56:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationInternational Journal of Computer Science and Network Security, Vol.21, Issue 11, Pages 131-134, DOI: 10.22937/IJCSNS. 2021, 21.11.17ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14282-
dc.description.abstractThe article conducted an interdisciplinary study of the concepts of innovation, innovation, innovative educational process, pedagogical innovation, management of an educational institution. ꞏ Based on the study of psychological, methodological, philosophical literature, scientific approaches to the management of an innovative educational institution have been analyzed, and a strategy for its improvement has been determined. Purpose of the work: to study and characterize innovations in education, as well as in the education system.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectpsychophysiological and socio-psychological spheres, individual, education system, educational process.ru_RU
dc.title5. Psychological And Pedagogical Aspects Of Innovation Processes In Educational Activitiesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20211117.pdf152,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.