Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14300
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мисюра, Микола Ілліч | - |
dc.contributor.author | Кривошей, Борис Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-20T08:34:09Z | - |
dc.date.available | 2021-12-20T08:34:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. Харків, 2021. Вип. 23. С. 67-73. | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2311-441X | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14300 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто питання підвищення ефективності визначення технічного стану легкового автомобіля в умовах експлуатації. Для обгрунтування можливості підвищення ефективності роботи двохосьових транспортних засобів в експлуатаційний період використано метод математичного моделювання руху двохосьового автотранспортного засобу, на автомобільних дорогах загального користування, що мають доволі складний рельєф, з урахуванням дії складових сили аеродинамічного опору. Встановлено, що в разі виконання періодичних виконань розгону та вибігу двохосьовим автотранспортним засобом в рельних умовах щоденного руху є потенційна можливість своєчасно визначити необхідність проведення технічного обслуговування АТЗ на спеціалізованних станціях, з використанням дорогого обладнання, що в результаті дозволить підтримувати технічний стан на належному рівні. Крім того, в зв’язку з прогнозованим зростанням загальної кількості транспортних засобів та неповного розвитку мережі спеціалізованих станцій технічного обслуговування, а також їх пропускної здатності, до забезпечення відповідного технічного стану автомобілів пред’являються підвищені вимоги. Теоретичні дослідження проведено на математичній моделі визначення технічного стану легкового двовісного транспортного засобу при різних начальних швидкостях руху, що змінюються в межах 0-100 км/год. Встановлено, що залежно від величини швидкості вітру та напряму його руху величина зміни вибігу може досягати значних величин до 5…7%. Аналіз відносної зміни швидкості та напрямку руху повітря на дорозі при проведенні випробувань показав, що швидкість змінюється від 1,77 до 3,12 м/с на протязі 5 хвилин та напрям руху вітру змінювався з півдня на північ з відхиленнями приблизно ±30⁰. Однак, при цьому повинні бути задіяні пристрої, які відстежують зміну щвидкості вітру на час проведення випробування транспортного засобу. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка | ru_RU |
dc.subject | вибіг | ru_RU |
dc.subject | зіставлення | ru_RU |
dc.subject | експеримент | ru_RU |
dc.subject | опір повітря | ru_RU |
dc.subject | розгін | ru_RU |
dc.subject | сумарний дорожній опір | ru_RU |
dc.subject | тяговий баланс | ru_RU |
dc.subject | тягова сила | ru_RU |
dc.subject | час | ru_RU |
dc.title | Діагностування технічного стану автомобілів за вибігом | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Інженерної та аварійно-рятувальної техніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZHurnal_TSALTK_-23_2021.pdf | 7,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.