Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМисюра, Микола Ілліч-
dc.contributor.authorКривошей, Борис Іванович-
dc.date.accessioned2021-12-20T08:34:09Z-
dc.date.available2021-12-20T08:34:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТехнічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. Харків, 2021. Вип. 23. С. 67-73.ru_RU
dc.identifier.issn2311-441X-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14300-
dc.description.abstractРозглянуто питання підвищення ефективності визначення технічного стану легкового автомобіля в умовах експлуатації. Для обгрунтування можливості підвищення ефективності роботи двохосьових транспортних засобів в експлуатаційний період використано метод математичного моделювання руху двохосьового автотранспортного засобу, на автомобільних дорогах загального користування, що мають доволі складний рельєф, з урахуванням дії складових сили аеродинамічного опору. Встановлено, що в разі виконання періодичних виконань розгону та вибігу двохосьовим автотранспортним засобом в рельних умовах щоденного руху є потенційна можливість своєчасно визначити необхідність проведення технічного обслуговування АТЗ на спеціалізованних станціях, з використанням дорогого обладнання, що в результаті дозволить підтримувати технічний стан на належному рівні. Крім того, в зв’язку з прогнозованим зростанням загальної кількості транспортних засобів та неповного розвитку мережі спеціалізованих станцій технічного обслуговування, а також їх пропускної здатності, до забезпечення відповідного технічного стану автомобілів пред’являються підвищені вимоги. Теоретичні дослідження проведено на математичній моделі визначення технічного стану легкового двовісного транспортного засобу при різних начальних швидкостях руху, що змінюються в межах 0-100 км/год. Встановлено, що залежно від величини швидкості вітру та напряму його руху величина зміни вибігу може досягати значних величин до 5…7%. Аналіз відносної зміни швидкості та напрямку руху повітря на дорозі при проведенні випробувань показав, що швидкість змінюється від 1,77 до 3,12 м/с на протязі 5 хвилин та напрям руху вітру змінювався з півдня на північ з відхиленнями приблизно ±30⁰. Однак, при цьому повинні бути задіяні пристрої, які відстежують зміну щвидкості вітру на час проведення випробування транспортного засобу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенкаru_RU
dc.subjectвибігru_RU
dc.subjectзіставленняru_RU
dc.subjectекспериментru_RU
dc.subjectопір повітряru_RU
dc.subjectрозгінru_RU
dc.subjectсумарний дорожній опірru_RU
dc.subjectтяговий балансru_RU
dc.subjectтягова силаru_RU
dc.subjectчасru_RU
dc.titleДіагностування технічного стану автомобілів за вибігомru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZHurnal_TSALTK_-23_2021.pdf7,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.