Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБанчук-Петросова, О.В.-
dc.date.accessioned2022-01-05T07:13:55Z-
dc.date.available2022-01-05T07:13:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14621-
dc.descriptionIt is noted that institutional openness is measured by the level of liberalization of trade, political and monetary regimes of the country. The importance of trade subsidies, indirect taxes, currency, licensing and other restrictions is taken into account. In a situation of open economy, the development of the national economy is determined by trends in the world economy, which are beginning to strengthen foreign economic relations. At a certain level, foreign trade turnover begins to either stimulate or slow down overall economic growth. The open nature of the economy and the formation of the structure of its production is also influenced by the country's participation in the international division of labor, in a closed economy the structure of production depends on domestic capital and resources and the structure of domestic demand. In a short time, Ukraine has reached a fairly high level of both functional and institutional openness. It is determined that, however, during the implementation of the course of opening the economy, the state underestimated and little analysis of foreign experience. Increasing openness brings not only benefits but also certain dangers, especially for countries with economies in transition.ru_RU
dc.description.abstractЗазначено, що інституційна відкритість вимірюється рівнем лібералізації торгово-політичного та валютного режимів країни. Приймається до уваги значення торгових субсидій, непрямих податків, валютних, ліцензійних та інших обмежень. У ситуації відкритої економіки розвиток національного господарства визначається тенденціями, які у світовій економіці, у своїй починають посилюватися зовнішньоекономічні зв’язки. Зовнішньоторговельний оборот певному рівні починає або стимулювати, або гальмувати загальне економічне зростання. На відкритий характер економіки та формування структури її виробництва також впливає участь країни у міжнародному розподілі праці, щодо замкнутої економіки структура виробництва залежить як від внутрішніх капіталів і ресурсів, так і від структури внутрішнього попиту. Україна у стислі терміни вийшла досить високий рівень як функціональної, і інституційної відкритості. Визначено, що проте за реалізації курсу відкриття економіки держава недооцінювало і мало аналізувало зарубіжний досвід. Посилення відкритості несе з собою не тільки вигоди, а й певні небезпеки, особливо країнам з перехідною економікою, що розвивається.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseries2(15)2021;-
dc.subjectдержавне регулюванняru_RU
dc.subjectінституційна відкритістьru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectлібералізаціяru_RU
dc.subjectторгово-політичний режимru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна політикаru_RU
dc.titleІНСТИТУЦІЙНІ ТЕОРІЇ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІru_RU
dc.title.alternativeINSTITUTIONAL THEORIES OF STATE REGULATION OF FOREIGN ECONOMIC ACTIVITYru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2021/Випуск15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Banchuk-Petrosova.pdf518,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.