Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14653
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Меляков, А.В. | - |
dc.contributor.author | Черноіваненко, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-06T21:01:05Z | - |
dc.date.available | 2022-01-06T21:01:05Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14653 | - |
dc.description | The article analyzes the state of foreign students studying at Ukrainian universities as a separate object of ethno-national policy. It has been shown that the cultural and social needs of this category of students are insufficiently studied. It has been proved that the creative and intellectual potential of foreign students can be useful in conducting educational activities not only in higher education but also in secondary education institutions. It has been shown that the role of public authorities is to prevent interethnic conflicts in the student environment. The conclusion has been made about the need to take into account the national factor when creating an inclusive educational environment in higher education institutions. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано становище студентів-іноземців, які навчаються в українських університетах як окремого об’єкту етнонаціональної політики. Показано, що культурні та соціальні проблеми цієї категорії студентів вивчені недостатньо. Доведено, що творчий та інтелектуальний потенціал іноземних студентів може бути корисним при проведенні навчальних та просвітницьких заходів не лише у вищих, але й у середніх навчальних закладах. Показано, що роль органів публічної влади полягає у запобіганні та профілактиці міжетнічних конфліктів в студентському середовищі. Зроблено висновок про необхідність врахування національного чинника під час створення інклюзивного освітнього простору у вищих навчальних закладах. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НУЦЗУ | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 2(15)2021; | - |
dc.subject | вища освіта | ru_RU |
dc.subject | студенти-іноземці | ru_RU |
dc.subject | публічне управління | ru_RU |
dc.subject | міжнаціональні відносини | ru_RU |
dc.title | СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ В УКРАЇНІ ЯК ОБ’ЄКТ ДЕРЖАВНОЇ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ | ru_RU |
dc.title.alternative | FOREIGN STUDENTS IN UKRAINE AS AN OBJECT OF STATE ETHNO-NATIONAL POLICY | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2021/Випуск15 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Melyakov.pdf | 542,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.