Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPonomarenko, R.-
dc.contributor.authorCherkashyn, O.-
dc.contributor.authorPonomarenko, I.-
dc.date.accessioned2022-01-06T21:13:02Z-
dc.date.available2022-01-06T21:13:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14657-
dc.description.abstractThe aim of the article is the analysis and theoretical substantiation of the most effective forms and methods of educational work with primary schoolchildren to shape knowledge in the field of fire safety. The leading task is to describe the existing forms and methods of educational work with students in academic and extra-curricular time, the analysis of their effectiveness, highlighting the main components of the basics of fire safety, description of their implementation of the main provisions in the educational process in primary school.ru_RU
dc.language.isoen_USru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseries2(15)2021;-
dc.subjectstate standardru_RU
dc.subjecteducational processru_RU
dc.subjectnew Ukrainian schoolru_RU
dc.subjectState standard of primary educationru_RU
dc.titleUNDERSTANDING OF RESCUERS AND PRIMARY SCHOOLCHILDREN DURING CONVERSATIONS IS A PSYCHOLOGICAL PROBLEM OF THE STATEru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ВІСНИК НУЦЗ УКРАЇНИ. СЕРІЯ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ 2021/Випуск15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf298,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.