Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБанчук-Петросова, О.В.-
dc.date.accessioned2017-05-19T08:46:29Z-
dc.date.available2017-05-19T08:46:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14695-
dc.descriptionIt is noted that non-tariff barriers often appear in disguise and can be introduced by decisions of public authorities at various levels. In addition to customs duties, they create barriers to the passage of foreign goods across the customs border. These include: the application of protective measures (quantitative restrictions on imports, customs and consular formalities, etc.); domestic economic measures that affect the price of goods (taxes, excise duties, subsidies, etc.); administrative orders, technical norms and standards that determine the order of use of goods; public procurement and orders; "restrictive business practices of monopolies" (market sharing agreements), etc. As customs duties decrease, so does the use of taxes, especially in the EU, the United States, and Japan. It is determined that one of the most important tasks in the field of customs and tariff regulation, in our opinion, is its radical change in order to create an economic environment in parallel with the fiscal function of import duties that could stimulate foreign trade, attract foreign investment and create foreign investment. conditions for effective competition between foreign and domestic producers. As a rule, currency control (a mechanism of administrative supervision by the state over compliance with the rules and norms of currency regulation) is used by countries most during the economic crisis. Its application is necessary in the context of liberalization of economic relations, in order to protect financial independence, stability of the monetary system, strengthening the national currency.ru_RU
dc.description.abstractЗазначено, що бар'єри нетарифного характеру часто виступають у замаскованому вигляді і можуть запроваджуватися рішеннями державних органів влади різних рівнів. Додатково до мит вони створюють перешкоди пропуску іноземних товарів через митний кордон. До них відносяться: застосування захисних заходів (кількісні обмеження імпорту, митні та консульські формальності та ін.); внутрішні економічні заходи, що впливають ціну товару (податки, акцизні збори, субсидії та інших.); адміністративні розпорядження, технічні норми та стандарти, що визначають порядок використання товару; державні закупівлі та замовлення; "обмежувальна ділова практика монополій" (угоди про поділ ринків) та ін. У міру зниження мит посилюється використання податків, особливо у країнах ЄС, США, Японії, Застосування різних рівнів податкових ставок, зміна структури оподаткування, способів стягування податків є більш гнучким і замаскованим засобом конкурентної боротьби, ніж імпортне мито. Визначено, що одним з найважливіших завдань у галузі митнотарифного регулювання, на наш погляд, є його радикальна зміна для того, щоб паралельно з фіскальною функцією імпортні мита формували таке економічне середовище, яке могло б стимулювати розвиток зовнішньої торгівлі, залучення іноземних інвестицій та створювати умови для ефективної конкуренції між іноземними та вітчизняними Ятоваровиробниками. Як правило, валютний контроль (механізм адміністративного нагляду з боку держави за дотриманням правил та норм валютного регулювання) використовується країнами найбільшою мірою в період кризи економіки. Його застосування необхідно за умов лібералізації економічних відносин, з метою захисту фінансової самостійності, стабільності грошової системи, зміцнення курсу національної валюти.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseries1(6)(2017);-
dc.subjectдержавне регулюванняru_RU
dc.subjectдоходи державного бюджетуru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectзовнішня торгівляru_RU
dc.titleФОРМУВАННЯ ЄДИНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІru_RU
dc.title.alternativeFORMATION OF A UNIFIED STATE POLICY IN THE FIELD OF FOREIGN TRADEru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Banchuk-Petrosova117.pdf566,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.