Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14786
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, Олександр Русланович | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-03T06:19:54Z | - |
dc.date.available | 2022-02-03T06:19:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування: елек. фах. видан | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14786 | - |
dc.description | 1. Вавренюк С. А. Шляхи удосконалення системи навчання фізичної культури і спорту у вищих навчальних закладах України / С.А. Вавренюк // Публічне урядування: зб. наук. праць. К. : Вид-во ДП «Виробничий дім «Персонал», 2018. – Вип. 2 (12). – С. 85-94. 2. Куртова Г. Ю. Здоровий спосіб життя як пріоритетна цінність виховання сучасних дітей та молоді / Г.Ю. Куртова, Д.М. Іванов // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – 2008. – Вип. 55. – С. 168–170. 3. Литвиненко О. М. Формування здорового способу життя в студентської молоді / О. М. Литвиненко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»]. Сер. : Педагогіка. – 2012. – Вип. 187. – С. 42–46. 4. Марченко О. Формування фізичної культури студентів у процесі навчання у вищих навчальних закладах / О. Марченко // Теорія і практика фізичного виховання і спорту. – 2008. – № 2. – С. 83–84. 5. Rozporyadzhennya Kabinetu Ministriv «Pro sxvalennya koncepciyi Derzhavnoyi cil`ovoyi social`noyi programy` rozvy`tku v Ukrayini sporty`vnoyi ta tury`sty`chnoyi infrastruktury` u 2011 – 2022 rokax» vid 27.10.2010 r.: – rezhy`m dostupu: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2068-2010. | ru_RU |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано фізичне й спортивне виховання молоді, що виявляється як організований, свідомо регульований державою й контрольований громадськістю педагогічний процес, спрямований на всебічний фізичний розвиток молодого покоління, його підготовку до виконання обов’язків у суспільстві. До функцій державного регулювання цією галуззю віднесено такі, як пріоритетно-цільова, критеріально-прогнозувальна, організаційна та ін. Доведено, що результативність державного регулювання розвитку фізичної культури буде вищою в умовах оптимізації цих функцій і впровадження універсальних методів регулювання, зокрема моделювання. Крім цього методу запропоновано виокремлювати аналітичні, економічні, соціологічні, прогнозні, контрольні й інші методи. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | http://el-zbirn-du.at.ua/2019_2/26.pdf | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 1; | - |
dc.subject | державне регулювання | ru_RU |
dc.subject | функції | ru_RU |
dc.subject | методи | ru_RU |
dc.subject | фізична культура й спорт | ru_RU |
dc.title | ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДІ УКРАЇНИ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра піротехнічної та спеціальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26 теза.pdf | 386,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.