Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Олександр Русланович-
dc.date.accessioned2022-02-03T06:19:54Z-
dc.date.available2022-02-03T06:19:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТеорія та практика державного управління і місцевого самоврядування: елек. фах. виданru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14786-
dc.description1. Вавренюк С. А. Шляхи удосконалення системи навчання фізичної культури і спорту у вищих навчальних закладах України / С.А. Вавренюк // Публічне урядування: зб. наук. праць. К. : Вид-во ДП «Виробничий дім «Персонал», 2018. – Вип. 2 (12). – С. 85-94. 2. Куртова Г. Ю. Здоровий спосіб життя як пріоритетна цінність виховання сучасних дітей та молоді / Г.Ю. Куртова, Д.М. Іванов // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. – 2008. – Вип. 55. – С. 168–170. 3. Литвиненко О. М. Формування здорового способу життя в студентської молоді / О. М. Литвиненко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»]. Сер. : Педагогіка. – 2012. – Вип. 187. – С. 42–46. 4. Марченко О. Формування фізичної культури студентів у процесі навчання у вищих навчальних закладах / О. Марченко // Теорія і практика фізичного виховання і спорту. – 2008. – № 2. – С. 83–84. 5. Rozporyadzhennya Kabinetu Ministriv «Pro sxvalennya koncepciyi Derzhavnoyi cil`ovoyi social`noyi programy` rozvy`tku v Ukrayini sporty`vnoyi ta tury`sty`chnoyi infrastruktury` u 2011 – 2022 rokax» vid 27.10.2010 r.: – rezhy`m dostupu: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2068-2010.ru_RU
dc.description.abstractУ статті проаналізовано фізичне й спортивне виховання молоді, що виявляється як організований, свідомо регульований державою й контрольований громадськістю педагогічний процес, спрямований на всебічний фізичний розвиток молодого покоління, його підготовку до виконання обов’язків у суспільстві. До функцій державного регулювання цією галуззю віднесено такі, як пріоритетно-цільова, критеріально-прогнозувальна, організаційна та ін. Доведено, що результативність державного регулювання розвитку фізичної культури буде вищою в умовах оптимізації цих функцій і впровадження універсальних методів регулювання, зокрема моделювання. Крім цього методу запропоновано виокремлювати аналітичні, економічні, соціологічні, прогнозні, контрольні й інші методи.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherhttp://el-zbirn-du.at.ua/2019_2/26.pdfru_RU
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectдержавне регулюванняru_RU
dc.subjectфункціїru_RU
dc.subjectметодиru_RU
dc.subjectфізична культура й спортru_RU
dc.titleДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДІ УКРАЇНИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра піротехнічної та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26 теза.pdf386,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.