Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарламов, Михайло Іванович-
dc.contributor.authorЦибулько, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorДивидов, Петро Григорович-
dc.date.accessioned2022-02-11T12:33:00Z-
dc.date.available2022-02-11T12:33:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14830-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано сучасні тенденції розвитку вищої освіти, враховуючи домінантну роль концепції сталого розвитку. Оскільки освіта є невід’ємною частиною сучасного світу і покликана забезпечувати потреби різних і численних членів суспільства, функції і роль освіти також важливі і значні. У найбільш загальному вигляді роль освіти у суспільстві полягає у соціалізації та інкультурації його членів, тобто прилученні до культури. Саме освіта забезпечує передачу загальнозначимих знань та концептів соціального досвіду, моральних цінностей та етичних норм від старших поколінь до молодших. Не менш значущі інші функції освіти: комунікативна і когнітивна. Комунікація за допомогою освіти відбувається більш цілеспрямовано та індивідуалізовано, ніж через засоби масової інформації, друковані та електронні, або через виразні засоби, властиві різним жанрам мистецтва. Нарешті, когнітивна функція освіти полягає у сприянні пізнанню світу, передачі інформації.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСНУ імені Даляru_RU
dc.subjectвища освіта, сталий розвиток, інтеграція, комунікація, поліструктурність.ru_RU
dc.titleСТАЛИЙ РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ.ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья пед наук Харалмов.pdf545,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.