Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14830
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харламов, Михайло Іванович | - |
dc.contributor.author | Цибулько, Ольга Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Дивидов, Петро Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-11T12:33:00Z | - |
dc.date.available | 2022-02-11T12:33:00Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/14830 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано сучасні тенденції розвитку вищої освіти, враховуючи домінантну роль концепції сталого розвитку. Оскільки освіта є невід’ємною частиною сучасного світу і покликана забезпечувати потреби різних і численних членів суспільства, функції і роль освіти також важливі і значні. У найбільш загальному вигляді роль освіти у суспільстві полягає у соціалізації та інкультурації його членів, тобто прилученні до культури. Саме освіта забезпечує передачу загальнозначимих знань та концептів соціального досвіду, моральних цінностей та етичних норм від старших поколінь до молодших. Не менш значущі інші функції освіти: комунікативна і когнітивна. Комунікація за допомогою освіти відбувається більш цілеспрямовано та індивідуалізовано, ніж через засоби масової інформації, друковані та електронні, або через виразні засоби, властиві різним жанрам мистецтва. Нарешті, когнітивна функція освіти полягає у сприянні пізнанню світу, передачі інформації. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | СНУ імені Даля | ru_RU |
dc.subject | вища освіта, сталий розвиток, інтеграція, комунікація, поліструктурність. | ru_RU |
dc.title | СТАЛИЙ РОЗВИТОК ВИЩОЇ ОСВІТИ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ. | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья пед наук Харалмов.pdf | 545,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.