Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзиков, Олексій Іванович-
dc.date.accessioned2017-06-14T14:43:12Z-
dc.date.available2017-06-14T14:43:12Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationХарків: НМЦ ПТО у Харківській області, 2010. – 44 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1506-
dc.description.abstractЗдійснено новий підхід до розв’язання проблеми формування особистісно орієнтованої виховної системи приватної загальноосвітньої школи, представлено методичну конкретизацію положень особистісно орієнтованого виховання в цих навчальних закладах, що знайшло своє відображення у розкритті структури особистісно орієнтованої виховної системи приватної загальноосвітньої школи, визначенні та обґрунтуванні організаційно-педагогічних умов її формування.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарків: НМЦ ПТО у Харківській області, 2010ru_RU
dc.subjectВиховна система, виховне середовище, особистісно орієнтоване виховання, приватні навчальні заклади, психологічний клімат навчального закладу, особистісно орієнтовні педагогічні комунікаціїru_RU
dc.titleОсобистісно орієнтоване виховне середовище навчального закладу: теоретичний та практичний аспекти: методичний посібникru_RU
dc.typeBookru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Seredovysche_posybnyk_Yazykov_2010.pdf5,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.