Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15323
Назва: СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ МОТИВОВАНИХ І ПРОДУКТИВНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Автори: Пономаренко П.С.
Шароватова О.П.
Ключові слова: Профілактика нещасних випадків, безпека та здоров'я працівників, соціальна реклама, культура безпеки
Дата публікації: кві-2022
Видавництво: Харків: НУЦЗУ, 2022.
Бібліографічний опис: Проблеми та перспективи забезпечення цивільного захисту: матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих учених. Харків: НУЦЗУ, 2022. С.375.
Короткий огляд (реферат): Актуалізовано значення соціальної реклами як одного з факторів, що сприяють ефективності реалізації заходів зі збереження здоров’я та життя працівників, підвищення рівня культури суспільства у сфері безпеки праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15323
Розташовується у зібраннях:Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко П. Шароватова О. НУЦЗУ 2022.pdf367,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.