Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPul, S.-
dc.date.accessioned2022-06-09T12:09:30Z-
dc.date.available2022-06-09T12:09:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPublic administration and state security aspectsru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15339-
dc.description.abstractThe essence and features of mechanisms of public involvement in the management of general secondary education institutions in Ukraine are analyzed. It has been established that in connection with the implementation of sectoral decentralization, elements of democratic (participatory) governance are being introduced, including in general secondary education institutions. It has been proven that public involvement takes place at all levels of public participation, such as information, consultation, dialogue and partnership.ru_RU
dc.language.isoen_USru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.relation.ispartofseriesVol.2/1 2022;-
dc.subjectstate policy in the field of educationru_RU
dc.subjectpublic participation in decisionmakingru_RU
dc.subjectstate-public education managementru_RU
dc.subjectdecentralizationru_RU
dc.titleTHE ESSENCE AND FEATURES OF MECHANISMS OF PUBLIC INVOLVEMENT IN THE MANAGEMENT OF GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN UKRAINE IN THE CONTEXT OF DECENTRALIZATIONru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Vol. 1/2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pul.pdf172,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.