Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКононович, Вячеслав Генріхович-
dc.date.accessioned2022-09-11T09:31:43Z-
dc.date.available2022-09-11T09:31:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationVolume 3uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15647-
dc.description.abstractThe article covers the management of physical culture and sports in market conditions. Physical culture and sports are considered as one of the areas of the social sphere that contributes to the overall economic progress of the country, as it aims to improve the human person, is an important area responsible for human health and ensures highly efficient functioning of human resources. In market conditions, the task of managing this multilateral social process is greatly complicated. It is emphasized that the activity of all organizations and institutions depends on the effectiveness of interaction of governing bodies, on the correct definition of their competence, forms and methods of leadership. It is determined that the existing mechanism, organizational structures and forms of management need to be improved.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectpublic administration, authorities, local governments, physical culture and sportsuk_UA
dc.titleMANAGEMENT OF PHYSICAL CULTURE AND SPORT DEVELOPMENT IN MARKET CONDITIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KonanovEngl.pdf434,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.