Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKharlamov, Mykhailo-
dc.contributor.authorProkopenko, Alona-
dc.contributor.authorHavrylо, Olena-
dc.contributor.authorShapovalova, Olga-
dc.date.accessioned2022-10-06T12:34:01Z-
dc.date.available2022-10-06T12:34:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/15906-
dc.description.abstractThe article defines the organizational conditions for effective management, the actions of the team to implement the concept of marketing management using the tools of pedagogical and strategic management. Due to this, results are achieved - indicators, since in our study they will be indicators of managerial efficiency: improving the "organization" function through the construction of new organizational structures; improving the functions of "analytical activity and planning" through enriching managerial work with economic and gnostic methods, analytical activities with the mandatory inclusion of financial activities, introspection of all participants, widespread use of licensed automated systems; synthesis of educational, economic, social results.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherAD ALTAuk_UA
dc.subject: Innovative teaching, Higher education, Teaching technology, Information Technology.uk_UA
dc.titleTheoretical foundations of management of the education system: optimization of the complex of organizational and pedagogical conditions for effective managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_25.pdf150,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.