Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзиков, Олексій Іванович-
dc.date.accessioned2017-05-12T11:10:27Z-
dc.date.available2017-05-12T11:10:27Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми сучасної освіти у світлі вимог Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції, 21 – 23 вересня 2009 р., м. Севастополь. – 2009. – С.66 – 69.en_US
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/160-
dc.description.abstractАктуальність роботи: Cуперечності, які існують в сучасних поглядах на концепцію особистісно орієнтованої освіти, та недостатня розробленість теоретичних основ функціонування і розвитку навчальних закладів нового типу зумовлюють актуальність проблеми теоретичного дослідження особистісно орієнтованого підходу до виховання та психолого – педагогічних факторів, які впливають на ефективність функціонування виховної системи таких закладів освіти.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherСевастополь: Вид-во СевНТУen_US
dc.subjectПсихологічний клімат, виховна система, виховне середовищеen_US
dc.titleПсихологічні аспекти особистісно орієнтованої виховної системи навчального закладуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Batkivske zamovlehhya_Yazykov_2009.pdf141,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.