Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16886
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мороз, С.А. | - |
dc.contributor.author | Мороз, В.М. | - |
dc.contributor.author | Мороз, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-21T11:58:05Z | - |
dc.date.available | 2022-12-21T11:58:05Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління" | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16886 | - |
dc.description | Functioning of the labour market, like any market-based institution, is accompanied by actualization and development of certain risks. Ignoring these risks by the labour market management and regulation actors can negatively affect not only the efficiency of the labour market itself, but also county’s social-political and socio-economic state on a whole. Under certain circumstances, risks in the system of state regulation of the labour market can be considered at the level of threats to national security. Basing on the analysis of scientific literature, the possibility of classification of risks in the system of state regulation of the labour market by two main groups was substantiated, namely: A group of static, natural or so-called theoretical risks; a group of dynamic or practical risks. Risks of each of these groups have their own peculiarities in actualization at the level of direct objects of state administration, both by nature of their origin and by actual time of identification with the content. The classification proposed within the framework, as well as the classification formulated in accordance with its content, can be used to form a unified for each of the identified risks combination of methods and tools of public administration of labour market functioning and development. According to the results of the statistical information provided in the publication of the State Employment Service and the National Bank of Ukraine concerning the current situation and prospects of labour market development, the most relevant ones were identified in view of the possibility of state influence and risks. The causal relationships between the risk groups have been established and the potential of public administration to influence them has been identified. | uk_UA |
dc.description.abstract | Функціонування ринку праці, як й будь-якої ринкової за природою свого походження інституції, супроводжується актуалізацію та розвитком тих чи інших ризиків. Ігнорування цих ризиків з боку суб’єктів управління та регулювання ринку праці може негативно позначитись не лише на ефективності функціонування безпосередньо самого ринку праці, а й на суспільно-політичному та соціально-економічному стані держави в цілому. За певних обставин, ризики в системі державного регулювання ринку праці можуть розглядатися на рівні загроз національній безпеці. За результатами аналізу наукової літератури було обґрунтовано можливість класифікації ризиків в системі державного регулювання ринку праці за двома основними групами, а саме: група статичних, природних або так званих теоретичних ризиків; група динамічних або практичних ризиків. Ризики кожної з цих груп мають свої особливості в актуалізації на рівні безпосередніх об’єктів державного управління, як за природою свого походження, так й за актуальним на час ідентифікації змістом. Запропонована у межах публікація класифікація, так само як й сформульовані відповідно до її змісту узагальнення, можуть бути використані для формування унікального для кожного з ідентифікованих ризиків поєднання методів та інструментів публічного управління функціонуванням та розвитком ринку праці. За результатами наведеної у публікації статистичної інформації Державної служби зайнятості та Національного банку України щодо характеристик поточного стану та перспектив розвитку ринку праці, було ідентифіковано найбільш актуальні з огляду на можливість впливу з боку держави, ризики. З’ясовано причинно-наслідкові зв’язки між групами ризиків та визначено потенціали публічного управління щодо впливу на них. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУЦЗУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 2(17)2022; | - |
dc.subject | державне регулювання ринку праці | uk_UA |
dc.subject | управління ризиками | uk_UA |
dc.subject | класифікація ризиків | uk_UA |
dc.subject | безробіття | uk_UA |
dc.title | РИЗИКИ В СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ ПРАЦІ: ЗАГАЛЬНА КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТУ | uk_UA |
dc.title.alternative | RISKS IN THE SYSTEM OF STATE REGULATION OF LABOUR MARKET: GENERAL CLASSIFICATION AND CONTENT’S CHARACTERISTICS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(17) 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MorozS.pdf | 549,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.