Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, В.О.-
dc.contributor.authorКовальчук, В.Г.-
dc.contributor.authorКрюков, О.І.-
dc.date.accessioned2022-12-21T12:18:46Z-
dc.date.available2022-12-21T12:18:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/16894-
dc.descriptionIt is proved that concerning consolidation of information about the consumer's perception of the value offered by him, it is traditionally necessary to implement CALS technologies. Consolidation of information in this case involves not only the creation of databases based on common (for the consumer and the manufacturer) standards, but also the formalization of the experience of joint interaction by adjusting the strategic directions of development. Accordingly, the consolidated information system collects knowledge of all business processes that form the life cycle of the value provided to the consumer. It is knowledge about the structure of the life cycle that allows you to more accurately identify areas in which you can improve the strategic compliance of the company.uk_UA
dc.description.abstractУ статті доведено, що стосовно консолідації інформації про сприйняття споживачем запропонованої йому цінності традиційно необхідним є впровадження CALS-технологій. Показано, що консолідація інформації у даному випадку передбачає не тільки створення заснованих на єдиних (для споживача і виробника) стандартах баз даних, а й формалізацію досвіду спільної взаємодії шляхом спільного коригування стратегічних напрямків розвитку. Відповідно, в системі консолідованої інформації збираються знання про всі бізнес-процеси, які формують життєвий цикл цінності, що надається споживачу. Саме знання про структуру життєвого циклу дозволяють більш точно ідентифікувати сфери, у яких можна вдосконалити стратегічну відповідність компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНУЦЗУuk_UA
dc.relation.ispartofseries2(17)2022;-
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectінтерактивна модельuk_UA
dc.subjectконсолідація інформаціїuk_UA
dc.subjectуправління знаннямиuk_UA
dc.titleРОЗРОБКА ІНТЕРАКТИВНОЇ МОДЕЛІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ У СОЦІАЛЬНІЙ ГРУПІuk_UA
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF THE INFOLOGICAL MODEL OF PUBLIC ADMINISTRATION OF KNOWLEDGE IN THE SOCIAL GROUPuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(17) 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shvedun.pdf717,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.